Ο Μαρκ Μάρκεθ ήταν άπιαστος στο Όστιν και με κυριαρχικό τρόπο πήρε τη νίκη στο GP ΗΠΑ, που είναι η δεύτερη για τον ίδιο και για τη Repsol Honda φέτος. Ο Φάμπιο Κουαρταραό της Yamaha πήρε τη 2η θέση και έκανε ένα αποφασιστικό βήμα για την κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος. Στην 3η θέση τερμάτισε ο Πέκο Μπανάια με την εργοστασιακή Ducati, που κέρδισε πολλές θέσεις στο δεύτερο μισό του αγώνα.
Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Μαρκ Μάρκεθ πετάχτηκε μπροστά και πήρε την πρωτοπορία. Οι Κουαρταραρό και Μπανάια είχαν μια σύντομη μάχη στην πρώτη στροφή, με νικητή τον Γάλλο της Yamaha, που πήρε τη 2η θέση. Ο Μπανάια λίγο αργότερα είδε τον Άλεξ Ρινς να τον περνάει και να του παίρνει την 3η θέση ενώ στον επόμενο γύρο έχασε και την 4η θέση από τον Χόρχε Μαρτίν.
Ο Μάρκεθ προσπαθούσε στο ξεκίνημα του αγώνα να κάνει μια διαφορά αλλά ο Κουαρταρααρό δεν τον άφηνε να απομακρυνθεί περισσότερο από μισό δευτερόλεπτο. Ο Μαρτίν ήταν πολύ γρήγορος και απειλούσε τον Ρινς για την 3η θέση ενώ πολλές θέσεις κέρδισε ο Τζακ Μιλερ που ανέβηκε στην 6η θέση. Πιο πίσω οι Μιρ και Μπίντερ έδιναν μάχη για την 7η θέση, με τον Ζαρκό να ακολουθεί αλλά δυστυχώς να πέφτει λίγο αργότερα και να εγκαταλείπει.
Ο Χόρχε Μαρτίν είχε πάρει φόρα στο πρώτο κομμάτι και εκμεταλλευόμενος την ανώτερη ταχύτητα της Ducati στην ευθεία επιτέθηκε στον Κουαρταραρό για τη 2η θέση. Οι δυο τους ενεπλάκησαν σε μια έντονη μάχη, κάτι που έδωσε την ευκαιρία στον Μαρκ Μάρκεθ να απομακρυνθεί στην πρώτη θέση και να φτιάξει διαφορά άνω του ενός δευτερολέπτου.
Με τον Μπανάια να δυσκολεύεται να ξεκολλήσει από την 6η θέση, ο Κουαρταραρό δεν ενδιαφερόταν τόσο πολύ να κυνηγήσει τον Μάρκεθ για τη νίκη αλλά δεν έδειχνε διατεθειμένος να αφήσει τη 2η θέση. Έτσι, ανέβασε λίγο το ρυθμό του για να κρατήσει τον ταχύτατο Ισπανό πίσω του. Εντυπωσιακός παρέμενε ο Τζακ Μίλερ, που είχε πλέον ανέβει στην 4η θέση και είχε βλέψεις για βάθρο.
Περνώντας το μέσο του αγώνα, Ο Μάρκεθ είχε αρχίσει να χάνεται στον ορίζοντα καθώς η διαφορά του από τον Κουαρταραρό πλησίαζε πια στα 3 δευτερόλεπτα. Ο Κουαρταραρό στη 2η θέση είχε πλέον απαλλαγεί από την απειλή του Μαρτίν, καθώς κι αυτός είχε φτιάξει διαφορά 1,5 δευτερολέπτων. Για την 3η θέση είχε αρχίσει όμως να σχηματίζεται μια μάχη ανάμεσα σε τρεις μοτοσικλέτες της Ducati.
Ο Χόρχε Μαρτίν με την Pramac κρατούσε την 3η θέση αλλά τον ακολουθούσαν οι «εργοστασιακοί» Μίλερ και Μπανάια. Ο Ιταλός είχε ανεβάσει σημαντικά το ρυθμό του και άρχισε ξανά να κερδίζει θέσεις. Αφού πέρασε τον Ρινς, έβαλε στο στόχαστρο τον Μίλερ, τον οποίο κατάφερε να περάσει λίγο αργότερα. Ο Μαρτίν στο μεταξύ είχε ξεφύγει λίγο και βρισκόταν σχεδόν 2 δευτερόλεπτα μπροστά.
Ο Μαρκ Μάρκεθ θύμισε τον προ τραυματισμού εαυτό του και έλεγξε απόλυτα τον αγώνα μέχρι το τέλος του, πανηγυρίζοντας μια σπουδαία νίκη με την ομάδα του, τη Repsol Honda. Άνετο αγώνα, όπως εξελίχθηκε, έκανε και ο Κουαρταραρό, που σίγουρα ήταν απόλυτα ικανοποιημένος από τη 2η θέση. Στους τελευταίους γύρους ο Μπανάια έκανε την τελευταία του προσπάθεια να φτάσει στις θέσεις του βάθρου και εκμεταλλεύτηκε ένα λάθος του Μαρτίν, που έκοψε ένα σικέιν, για να κολλήσει πίσω από τον Ισπανό.
Αφού βρέθηκε σε απόσταση βολής, ο Πέκο Μπανάια δεν άφησε την ευκαιρία να περάσει ανεκμετάλλευτη. Ακολούθησε τον Μαρτίν, ο οποίος έδειχνε να έχει ξεμείνει από δυνάμεις, για λίγο και 3 γύρους πριν από το τέλος τον πέρασε για να πάρει την 3η θέση. Ο Μαρτίν, μάλιστα, πήρε ποινή long lap και τερμάτισε τελικά 5ος, πίσω από τον Ρινς. Ο Ενέα Μπαστιανίνι εκμεταλλεύτηκε η σύγκρουση ανάμεσα σε Ρινς και Μίλερ για να πάρει την 6η θέση, αφήνοντας τον πρωταθλητή έβδομο και τον Αυστραλό στην 8η θέση.
Ο Μαρκ Μάρκεθ δεν άφησε κανένα περιθώριο και ακόμα κι αν ο Κουαρταραρό ήθελε να δώσει μάχη για τη νίκη όλα δείχνουν ότι δεν είχε πολλές ελπίδες. Παρόλα αυτά, ο Γάλλος ήταν ο πραγματικός κερδισμένος του αγώνα στο Όστιν, αφού είδε τη διαφορά του στο πρωτάθλημα να αυξάνεται, στους 52 βαθμούς. Πλέον στον επόμενο αγώνα στο Μιζάνο ο Κοουαρταραρό μπορεί ακόμα και να στεφθεί πρωταθλητής.
ALL HAIL THE KING OF @COTA! 👑@marcmarquez93 regains his crown in Texas! 🥇#AmericasGP 🇺🇸 pic.twitter.com/dpf79TmWnN
— MotoGP™🏁 (@MotoGP) October 3, 2021
RED BULL GRAND PRIX OF THE AMERICAS
Moto2 Race Classification 2021
Austin, Sunday, October 03, 2021
Pos. | Num. | Rider | Nation | Team | Bike | Km/h | Time/Gap |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 25 | Raul FERNANDEZ | SPA | Red Bull KTM Ajo | Kalex | 151.9 | 39’10.521 |
2 | 21 | Fabio DI GIANNANTONIO | ITA | Federal Oil Gresini Moto2 | Kalex | 151.8 | +1.734 |
3 | 72 | Marco BEZZECCHI | ITA | SKY Racing Team VR46 | Kalex | 151.7 | +3.100 |
4 | 37 | Augusto FERNANDEZ | SPA | Elf Marc VDS Racing Team | Kalex | 151.7 | +4.061 |
5 | 6 | Cameron BEAUBIER | USA | American Racing | Kalex | 151.6 | +5.381 |
6 | 14 | Tony ARBOLINO | ITA | Liqui Moly Intact GP | Kalex | 151.4 | +7.577 |
7 | 79 | Ai OGURA | JPN | IDEMITSU Honda Team Asia | Kalex | 151.2 | +11.087 |
8 | 97 | Xavi VIERGE | SPA | Petronas Sprinta Racing | Kalex | 151.0 | +14.949 |
9 | 42 | Marcos RAMIREZ | SPA | American Racing | Kalex | 150.9 | +16.051 |
10 | 96 | Jake DIXON | GBR | Petronas Sprinta Racing | Kalex | 150.8 | +18.278 |
11 | 44 | Aron CANET | SPA | Inde Aspar Team | Boscoscuro | 150.6 | +20.679 |
12 | 9 | Jorge NAVARRO | SPA | MB Conveyors Speed Up | Boscoscuro | 150.5 | +22.738 |
13 | 24 | Simone CORSI | ITA | MV Agusta Forward Racing | MV Agusta | 150.5 | +22.913 |
14 | 35 | Somkiat CHANTRA | THA | IDEMITSU Honda Team Asia | Kalex | 150.4 | +23.247 |
15 | 64 | Bo BENDSNEYDER | NED | Pertamina Mandalika SAG Team | Kalex | 150.5 | +23.108 |
16 | 45 | Tetsuta NAGASHIMA | JPN | Italtrans Racing Team | Kalex | 150.2 | +27.006 |
17 | 70 | Barry BALTUS | BEL | NTS RW Racing GP | NTS | 150.1 | +28.086 |
18 | 16 | Joe ROBERTS | USA | Italtrans Racing Team | Kalex | 149.8 | +32.719 |
19 | 62 | Stefano MANZI | ITA | Flexbox HP40 | Kalex | 149.5 | +37.542 |
20 | 55 | Hafizh SYAHRIN | MAL | NTS RW Racing GP | NTS | 149.4 | +39.658 |
21 | 54 | Fermín ALDEGUER | SPA | MB Conveyors Speed Up | Boscoscuro | 149.3 | +40.685 |
22 | 7 | Lorenzo BALDASSARRI | ITA | MV Agusta Forward Racing | MV Agusta | 148.9 | +47.168 |
Not Classified | |||||||
13 | Celestino VIETTI | ITA | SKY Racing Team VR46 | Kalex | 150.7 | 4 Laps | |
23 | Marcel SCHROTTER | GER | Liqui Moly Intact GP | Kalex | 149.0 | 5 Laps | |
75 | Albert ARENAS | SPA | Inde Aspar Team | Boscoscuro | 150.7 | 7 Laps | |
40 | Hector GARZO | SPA | Flexbox HP40 | Kalex | 145.2 | 8 Laps | |
22 | Sam LOWES | GBR | Elf Marc VDS Racing Team | Kalex | 147.6 | 9 Laps | |
87 | Remy GARDNER | AUS | Red Bull KTM Ajo | Kalex | 152.0 | 13 Laps | |
12 | Thomas LUTHI | SWI | Pertamina Mandalika SAG Team | Kalex | 147.5 | 16 Laps |
Weather Conditions:
- Track Condition: Dry
- Air: 30º
- Humidity: 54%
- Ground: 39º
Records:
Pole Lap: | Raul FERNANDEZ | 2’08.979 | 153.8 Km/h | |
---|---|---|---|---|
Fastest Lap: | Lap: 2 | Raul FERNANDEZ | 2’09.794 | 152.9 Km/h |
Best Race Lap.: | 2021 | Raul FERNANDEZ | 2’09.794 | 152.9 Km/h |
All Time Lap Record: | 2016 | Alex RINS | 2’08.850 | 154.0 Km/h |
Pos. | Rider | Bike | Nation | Points |
---|---|---|---|---|
1 | Fabio QUARTARARO | Yamaha | FRA | 234 |
2 | Francesco BAGNAIA | Ducati | ITA | 186 |
3 | Joan MIR | Suzuki | SPA | 167 |
4 | Johann ZARCO | Ducati | FRA | 141 |
5 | Jack MILLER | Ducati | AUS | 140 |
6 | Brad BINDER | KTM | RSA | 124 |
7 | Aleix ESPARGARO | Aprilia | SPA | 104 |
8 | Maverick VIÑALES | Aprilia | SPA | 98 |
9 | Marc MARQUEZ | Honda | SPA | 92 |
10 | Miguel OLIVEIRA | KTM | POR | 87 |
11 | Jorge MARTIN | Ducati | SPA | 71 |
12 | Takaaki NAKAGAMI | Honda | JPN | 70 |
13 | Alex RINS | Suzuki | SPA | 68 |
14 | Pol ESPARGARO | Honda | SPA | 64 |
15 | Enea BASTIANINI | Ducati | ITA | 61 |
16 | Alex MARQUEZ | Honda | SPA | 50 |
17 | Franco MORBIDELLI | Yamaha | ITA | 40 |
18 | Iker LECUONA | KTM | SPA | 38 |
19 | Danilo PETRUCCI | KTM | ITA | 37 |
20 | Luca MARINI | Ducati | ITA | 28 |
21 | Valentino ROSSI | Yamaha | ITA | 28 |
22 | Stefan BRADL | Honda | GER | 13 |
23 | Michele PIRRO | Ducati | ITA | 8 |
24 | Dani PEDROSA | KTM | SPA | 6 |
25 | Lorenzo SAVADORI | Aprilia | ITA | 4 |
26 | Tito RABAT | Ducati | SPA | 1 |
27 | Cal CRUTCHLOW | Yamaha | GBR | |
28 | Garrett GERLOFF | Yamaha | USA | |
29 | Jake DIXON | Yamaha | GBR | |
30 | Andrea DOVIZIOSO | Yamaha | ITA |
Πηγή: Gazzetta