Επιλογή Σελίδας

Σε προφορική συμφωνία με τον Αλέξανδρο Χοχλάκη ήρθε ο Πιερικός, σύμφωνα με πληροφορίες του monobala.gr και άμεσα αναμένονται ανακοινώσεις.

Πρόκειται για 20χρονο εξτρέμ που ξεχώρισε στην καλή πορεία της Κ19 του Άρη, με ενεργό ρόλο.

Ο νεαρός είχε 22 συμμετοχές, με 2 γκολ και 2 ασίστ με τους Νέους των «κιτρινόμαυρων», που έφτασαν στον τελικό του πρωταθλήματος.

Έτσι, η ομάδα του Ανδρέα Παντζιαρά ενισχύεται στη γραμμή κρούσης με ακόμα έναν ταλαντούχο και ποιοτικό επιθετικό, με παρόν και μέλλον, μετά τον Σωτηριάδη της Αλεξάνδρειας, για τη νέα σεζόν των «μελανόλευκων» στη Γ΄ Εθνική.

Πηγή: Monobala