Επιλογή Σελίδας

Του Κώστα Παστρίμα

Ο Αγώνας Σπριντ του GP Μαλαισίας ήταν η ευκαιρία του Άλεξ Μάρκεθ της Gresini Ducati να δείξει την ταχύτητα και την αποφασιστικότητά του και να πάρει τη νίκη, αφήνοντας πίσω του τους διεκδικητές του πρωταθλήματος. Ο Χόρχε Μαρτίν της Pramac τερμάτισε στη 2η θέση και ο Πέκο Μπανάια της εργοστασιακής Ducati χρειάστηκε τη βοήθεια του ομόσταβλού του, Ενέα Μπαστιανίνι, για να πάρει την 3η θέση.

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα οι δύο εργοστασιακές Ducati έκαναν πολύ καλή εκκίνηση, με τον poleman Μπανάια να στρίβει πρώτος στην πρώτη στροφή και τον Μπαστιανίνι να τον ακολουθεί. Πολύ καλά ξεκίνησε και ο Άλεξ Μάρκεθ, ο οποίος πέρασε τον Μαρτίν και ανέβηκε 3ος, αφήνοντας το συμπατριώτη του στην 4η θέση.

Ο Μπαστιανίνι ωστόσο δεν μπορούσε να ακολουθήσει το ρυθμό και σταδιακά έχανε θέσεις, καθώς τον πέρασαν διαδοχικά οι Α. Μάρκεθ, Μαρτίν, Μίλερ και Μπίντερ. Πιο πίσω είχαν μείνει οι VR46 Ducati των Μπετζέκι και Μαρίνι, όπως και ο Ζαρκό. Ο Κουαρταραρό έκανε ένα λάθος και έπεσε πολύ πίσω.

Ο ΆΛεξ Μάρκεθ ήταν πολύ επιθετικός και προσπάθησε να περάσει τον Μπανάια για την πρώτη θέση αλλά άνοιξε τη γραμμή του και έδωσε την ευκαιρία στον Μαρτίν να του πάρει τη 2η θέση. Ο αναβάτης της Gresini Ducati όμως είχε και την ταχύτητα και την αποφασιστικότητα να ξαναπεράσει άμεσα τον συμπατριώτη του και να πάρει πίσω τη 2η θέση. Σε εκείνο το σημείο ο Μαρκ Μάρκεθ είχε πτώση, ενώ λίγους γύρους αργότερα την ίδια μοίρα είχε και ο Τζοάν Μιρ. Δεν ήταν καλή μέρα για τη Honda.

Ο Άλεξ Μάρκεθ είχε πολύ καλό ρυθμό και το απέδειξε μπαίνοντας στο δεύτερο μισό του Σπριντ, περνώντας τον Μπανάια και παίρνοντας την πρωτοπορία. Ήταν ένας άσχημος γύρος για το πρωτοπόρο της βαθμολογίας, καθώς σχεδόν αμέσως τον πέρασε και ο Μαρτίν, ο μεγάλος του αντίπαλος, και τον έριξε στην 3η θέση.

Ο Άλεξ Μάρκεθ με το που πέρασε στην πρώτη θέση και βρήκε ανοιχτή πίστα μπροστά του άρχισε να απομακρύνεται από τον Μαρτίν και μέσα ελάχιστο χρόνο άνοιξε τη διαφορά στο 1 δευτερόλεπτο. Ο Μπανάια δεν έδειξε να μπορεί να ακολουθήσει ούτε τον Μάρκεθ ούτε τον Μαρτίν και είχε κολλημένο στην ουρά της Ducati του τον Ενέα Μπαστιανίνι, που στο μεταξύ είχε «ξεφορτωθεί» τις ΚΤΜ.

Μέχρι το τέλος του Σπριντ, ο Αλεξ Μάρκεθ δεν απειλήθηκε και πήρε τη νίκη, μπροστά από τον Μαρτίν. Ο Μπανάια πήρε τελικά την 3η θέση, έπειτα από την προστασία που του παρείχε ο Μπαστιανίνι, ο οποίος τερμάτισε 4ος. Ακολούθησαν οι Μπίντερ, Μίλερ, Μπετζέκι, Ζαρκό και Μαρίνι.

Μετά το τέλος του Σπριντ, η διαφορά ανάμεσα σε Μπανάια και Μαρτίν στη βαθμολογία έπεσε στους 11 βαθμούς.

Ο αγώνας της Κυριακής στη Μαλαισία θα ξεκινήσει στις 09:00 ώρα Ελλάδας.

2023 MALAYSIAN MOTOGP, SEPANG – SPRINT RACE RESULTS
POS RIDER NAT TEAM TIME/DIFF
1 Alex Marquez SPA Gresini Ducati (GP22) 19m 58.713s
2 Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP23) +1.589s
3 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP23) +3.034s
4 Enea Bastianini ITA Ducati Lenovo (GP23) +3.242s
5 Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) +3.310s
6 Jack Miller AUS Red Bull KTM (RC16) +4.318s
7 Marco Bezzecchi ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +5.307s
8 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP23) +5.501s
9 Luca Marini ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +6.420s
10 Maverick Viñales SPA Aprilia Racing (RS-GP23) +7.241s
11 Franco Morbidelli ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +8.775s
12 Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP23) +9.995s
13 Fabio Di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP22) +10.067s
14 Augusto Fernandez SPA Tech3 GASGAS (RC16)* +10.643s
15 Pol Espargaro SPA Tech3 GASGAS (RC16) +11.005s
16 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +11.911s
17 Raul Fernandez SPA RNF Aprilia (RS-GP22) +13.591s
18 Miguel Oliveira POR RNF Aprilia (RS-GP22) +15.058s
19 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +16.015s
20 Iker Lecuona SPA LCR Honda (RC213V) +23.484s
21 Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) +24.930s
22 Alvaro Bautista SPA Aruba.It Ducati (GP23) +36.501s
23 Joan Mir SPA Repsol Honda (RC213V) +40.594s
.
MALAYSIAN MOTOGP SPRINT: NEW WORLD CHAMPIONSHIP STANDINGS
POS RIDER NAT TEAM POINTS DIFF.
1 = Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP23) 396
2 = Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP23) 385 (-11)
3 = Marco Bezzecchi ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) 313 (-83)
4 = Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) 254 (-142)
5 = Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP23) 198 (-198)
6 = Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP23) 196 (-200)
7 = Maverick Viñales SPA Aprilia Racing (RS-GP23) 170 (-226)
8 = Luca Marini ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) 165 (-231)
9 ^1 Jack Miller AUS Red Bull KTM (RC16) 148 (-248)
10 ˅1 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) 145 (-251)
11 = Alex Marquez SPA Gresini Ducati (GP22) 129 (-267)
12 = Fabio di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP22) 93 (-303)
13 = Franco Morbidelli ITA Monster Yamaha (YZR-M1) 84 (-312)
14 = Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) 81 (-315)
15 = Miguel Oliveira POR RNF Aprilia (RS-GP22) 76 (-320)
16 = Augusto Fernandez SPA Tech3 GASGAS (RC16)* 67 (-329)
17 = Alex Rins SPA LCR Honda (RC213V) 54 (-342)
18 = Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) 52 (-344)
19 = Enea Bastianini ITA Ducati Lenovo (GP23) 51 (-345)
20 = Raul Fernandez SPA RNF Aprilia (RS-GP22) 40 (-356)
21 = Dani Pedrosa SPA Red Bull KTM (RC16) 32 (-364)
22 = Joan Mir SPA Repsol Honda (RC213V) 24 (-372)
23 = Pol Espargaro SPA Tech3 GASGAS (RC16) 12 (-384)
24 = Lorenzo Savadori ITA Aprilia Factory (RS-GP23) 9 (-387)
25 = Jonas Folger GER KTM Test Rider (RC16) 9 (-387)
26 = Stefan Bradl GER LCR Honda (RC213V) 8 (-388)
27 = Michele Pirro ITA Ducati Lenovo (GP23) 5 (-391)
28 = Danilo Petrucci ITA Ducati Lenovo (GP23) 5 (-391)
29 = Cal Crutchlow GBR Yamalube RS4GP (YZR-M1) 3 (-393)

Πηγή: Gazzetta