Του Δημήτρη Μπίζα
Μετά το απογοητευτικό για τη Ferrari Grand Prix στην Ίμολα, η ιταλική ομάδα φαίνεται να είναι σε θέση να αντιδράσει άμεσα, με στόχο την επιστροφή στις νίκες, αρχής γενομένης από το επερχόμενο GP στους δρόμους του Μαϊάμι.
Σύμφωνα με την ιταλική έκδοση του Motorsport.com, ο Charles Leclerc θα διαθέτει το λεγόμενο PU2, τη δεύτερη μονάδα ισχύος της σεζόν, σε μία κίνηση που δεν αφορά την αξιοπιστία του πρώτου μοτέρ, αλλά την εκμετάλλευση μεγαλύτερου μέρους της απόδοσης του 066/7.
Παράλληλα, με τους κανονισμούς να επιτρέπουν την εξέλιξη του υβριδικού συστήματος ως και την 1η Σεπτεμβρίου του τρέχοντος έτους, η Ferrari θα τοποθετήσει νέο MGU-K, που σε συνδυασμό με τις πιο επιθετικές χαρτογραφήσεις που είναι πλέον διατεθειμένη να χρησιμοποιήσει η ομάδα, θα δώσουν στον Μονεγάσκο αρκετή επιπλέον ώθηση.
Ο λόγος που η Scuderia επέμενε να λειτουργεί σε πιο συντηρητικά modes τον κινητήρα της έγκειτο στο γεγονός πως ήθελε πρώτα να βεβαιωθεί πλήρως την αξιοπιστία του, κάτι που έκανε τόσο στην πίστα, όσο και στον πάγκο δοκιμών πίσω στο Μαρανέλο.
Αργότερα μέσα στη σεζόν, η ομάδα θα εισάγει νέο ECU και νέα μπαταρία, με στόχο την αποτελεσματικότερη απόδοση του ηλεκτρικού συστήματος.
Τέλος, είναι ήδη γνωστό πως οι Ιταλοί θα καταφτάσουν στη Φλόριντα με νέα πίσω πτέρυγα, καθώς και νέο πάτωμα, με στόχο τόσο τη μείωση της οπισθέλκουσας, όσο και την καταπολέμηση του φαινομένου του porpoising.
Πηγή: Car & Driver