Του Γιάννη Μάριου Παπαδόπουλου
Στο πίσω μέρος του μονοθεσίου και φυσικά τον τομέα του κινητήρα εστιάζει η Ferrari την προσπάθειά της αναφορικά με το μονοθέσιο του 2021.
«Επανασχεδιάζουμε το πίσω μέρος, επειδή πιστεύουμε ότι αυτό το τμήμα του μονοθεσίου προσφέρει περισσότερα περιθώρια βελτίωσης» επεσήμανε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της Ferrari, Mattia Binotto.
Σύμφωνα με τον Binotto, στις δοκιμές που κάνει η Ferrari στον εργοστάσιο, ο νέος κινητήρας ανταποκρίνεται και με το παραπάνω στις απαιτήσεις της ομάδας, καθώς πέραν του ότι εκτιμάται πως αποδίδει περίπου 60 ίππους παραπάνω από τον σημερινό, αποδεικνύεται και πολύ ανθεκτικός.
Το μονοθέσιο του 2021 θα έχει και νέο κιβώτιο ταχυτήτων, πιο άκαμπτο στην κατασκευή για να επιτευχθεί η βελτίωση της πρόσφυσης. Επίσης ανασχεδιασμένα θα είναι και τα τέσσερα ψυγεία που χρησιμοποιεί το μονοθέσιο, για την ψύξη του κινητήρα, του ERS και του κιβωτίου
Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα της SF1000 είναι ακριβώς η απαγωγή της θερμότητας. Το διαφορετικής σχεδίασης πάτωμα στο τμήμα ακριβώς μπροστά από τους οπίσθιους τροχούς, θα μειώσει την κάθετη δύναμη.
Πηγή: Car & Driver