Επιλογή Σελίδας

Του Δημήτρη Μπίζα

Η παρουσίαση της Mercedes W15 αποκάλυψε τις σημαντικές, σχεδιαστικές αλλαγές στις οποίες προχώρησε με στόχο να βελτιωθεί και να παλέψει με αξιώσεις με το φαβορί και της φετινής σεζόν, τη Red Bull.

Μιλώντας για αυτές, ο James Allison, που από πέρυσι επέστρεψε σε ρόλο τεχνικού διευθυντή στην ομάδα, εξήγησε πως εστίαζαν στη βελτίωση της συμπεριφοράς του πίσω μέρους και της αύξησης της τελικής ταχύτητας.

«Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στη βελτίωση του απρόβλεπτου του πίσω άξονα του προηγούμενου αυτοκινήτου» δήλωσε ο ίδιος σχετικά.

«Έχουμε δουλέψει πάνω σε αυτό για να προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε ένα αυτοκίνητο που είναι καθησυχαστικό για τους οδηγούς. Στην αρχή μιας στροφής, όταν πατάς δυνατά τα φρένα και στρίβεις, το πίσω μέρος πρέπει να είναι σταθερό. Και στη συνέχεια, καθώς φτάνουμε προς την κορυφή, το αυτοκίνητο πρέπει να είναι σταδιακά πιο ευκίνητο και πρόθυμο να στρίψει. Προσπαθήσαμε να το φέρουμε αυτό το στοιχείο στο αυτοκίνητο».

Και συνέχισε:

«Επίσης, δουλέψαμε σκληρά για να δημιουργήσουμε ένα αυτοκίνητο με λιγότερη οπισθέλκουσα και να αυξήσουμε τις επιδόσεις στις στροφές. Υπήρξε επίσης πρόοδος σε τομείς στους οποίους είχαμε περιθώρια βελτίωσης, συμπεριλαμβανομένου του DRS και της απόδοσής μας στα pitstop».

Πηγή: Car & Driver

Pin It on Pinterest

Shares
Share This