Επιλογή Σελίδας

Του Δημήτρη Μπίζα

Από το 2022 έχει «παγώσει» η εξέλιξη των μονάδων ισχύος της Formula 1, ώστε να μην σπαταληθούν περαιτέρω χρήματα από τους κατασκευαστές για τη βελτίωσή τους, στην προετοιμασία τους για τους νέους κανονισμούς των κινητήρων του 2026.

Ωστόσο, φαίνεται πως ένας κατασκευαστής έχει μείνει πίσω σε ό,τι αφορά την ιπποδύναμη, κάτι που φυσικά δυσχεραίνει τα πράγματα σε επίπεδο ανταγωνιστικότητας.

Πρόκειται για την Alpine, που σύμφωνα με πληροφορίες υπολείπεται 20-33 PS σε σχέση με τους άλλους κατασκευαστές (Red Bull Powertrains-Honda, Mercedes, Ferrari).

Με τη διαφορά σε ισχύ να είναι τόσο μικρή, είναι εφικτό από την πλευρά της F1 και της FIA να επέμβουν και να εξασφαλίσουν πως όλοι οι κινητήρες έχουν πανομοιότυπη δύναμη.

Δεν θα είναι κι η πρώτη φορά. Το 2007, στην εποχή των κινητήρων V8, οι κατασκευαστές έκαναν αλλαγές στο όνομα της αξιοπιστίας για να μειώσουν τη διαφορά τους από τα πιο ισχυρά μοτέρ.

Αν μία αντίστοιχη κίνηση γίνει αποδεκτή από την Επιτροπή της F1, η οποία συνεδριάζει στο Βελγικό GP σε μία εβδομάδα, τότε θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες, αν κι είναι άγνωστο πώς θα κυλήσουν τα πράγματα από εκεί κι έπειτα.

Πηγή: Car & Driver