Επιλογή Σελίδας

Του Δημήτρη Μπίζα

Με το τέλος του 2021, η Honda αποχώρησε από το πρωτάθλημα της F1 ως επίσημος κατασκευαστής κινητήρων, με τη Red Bull να συνεχίζει ως Red Bull Powertrains την ύπαρξη των PU της ιαπωνικής μάρκας.

Στόχος της, μάλιστα, είναι από το 2026 να κατασκευάζει τα δικά της κινητήρια σύνολα.

Ωστόσο, η Honda, μέσω του τμήματος του HRC, έχει εκφράσει επίσημα την θέλησή της να επιστρέψει στο σπορ, με την αυγή των νέων κανονισμών, το 2026.

«Ως HRC, έχουμε εγγραφεί ως κατασκευαστής PU μετά το 2026», είπε ο Yasuharu Watanabe κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του Πλάνο της Honda Motor Sports για το 2023. Οι κανονισμοί της F1 από το 2026 και μετά κινούνται προς την κατεύθυνση της ουδετερότητας του άνθρακα. Επιπλέον, το γεγονός ότι προωθείται επίσης η ηλεκτροκίνηση και η ουδετερότητα άνθρακα και η ηλεκτροκίνηση που προωθεί η Honda Motor Co., Ltd., σημαίνει πως οι στόχοι μας ταιριάζουν. Ως αγωνιστική εταιρεία, έχουμε εγγραφεί ως κατασκευαστής για να αρχίσουμε την έρευνα για τους αγώνες. Επίσης, η 15η Νοεμβρίου ήταν η προθεσμία (για εγγραφές). Έχουμε εγγραφεί ως κατασκευαστής για να συνεχίσουμε [αυτή την έρευνα]».

Πηγή: Car & Driver

Pin It on Pinterest

Shares
Share This