Επιλογή Σελίδας


Παράσταση για ένα ρόλο έδωσε σήμερα ο Βρετανός στο Autodromo Jose Carlos Pace. Εκκινώντας από τη 10η θέση, και όντας ταχύτερος απ’ όλο το grid, ο Hamilton βρέθηκε από τους πρώτους γύρους πίσω από τον Max Verstappen και με τους δύο οδηγούς να έχουν μάχη πολλών γύρων, ο Hamilton κατάφερε να περάσει και να πλεύσει προς μια νίκη που είχε ανάγκη για τις τελευταίες στροφές του πρωταθλήματος.

Ας δούμε αναλυτικά όμως τί έγινε στον αγώνα.

Με τα πέντε κόκκινα φώτα να σβήνουν, ο Verstappen έκανε καλύτερη εκκίνηση από τον Valtteri Bottas, παίρνοντας την πρώτη θέση. Ο Φινλανδός λίγο αργότερα δέχτηκε πίεση και από την έτερη Red Bull του Sergio Perez, χάνοντας και τη δεύτερη θέση.

Πιο πίσω, ο Lewis Hamilton είχε άλλη μια καλή εκκίνηση, ανεβαίνοντας 5ος μέχρι και το τέλος του 3ου γύρου, ενώ μεγάλο πλήγμα δέχτηκε ο Lando Norris. Ο οδηγός της McLaren είχε επαφή στον πίσω τροχό του από τον Carlos Sainz στην εκκίνηση και έπεσε 20ος λόγω του κλαταρίσματος, παρά το γεγονός πως είχε μια καλή εκκίνηση που τον έφερε πιο μπροστά από τον Ισπανό.

Λίγους γύρους αργότερα, ήταν σειρά του αυτοκινήτου ασφαλείας να μπει στην πίστα. Αιτία, τα θραύσματα από τη μάχη Tsunoda-Stroll, η οποία άφησε κομμάτια της AT02 του Ιάπωνα στην πίστα, καθιστώντας επίφοβη τη διέλευση από την πρώτη στροφή.

Η περισυλλογή των θραυσμάτων κράτησε για δύο γύρους, με την επανεκκίνηση να αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον.

Μπροστά δεν άλλαξε κάτι, με τον Leclerc να επιχειρεί επίθεση στον Bottas για την 4η θέση, χωρίς αποτέλεσμα, και τον Verstappen να προσπαθεί να χρησιμοποιεί τον Perez ως ανάχωμα για τον επερχόμενο Hamilton που ήταν τρίτος.

Οι Perez – Hamilton επιδόθηκαν στη συνέχεια σε μια μεγάλη μάχη, με τον Βρετανό να μη θέλει να χάσει χρόνο σε σχέση με τον πρώτο Verstappen. Στον 18ο γύρο, ο Βρετανός κατάφερε με το DRS να περάσει τον Perez στα φρένα της στροφής 1, ωστόσο ο Μεξικανό απάντησε στην αμέσως επόμενη ζώνη.

Ένα γύρο μετά όμως, ο Hamilton ολοκλήρωσε την προσπέρασή του, βάζοντας πλέον στο στόχαστρο τον Verstappen, με τη διαφορά τους σε εκείνο το σημείο να είναι στα 4 δευτερόλεπτα.

Στον 27ο γύρο, ο Hamilton μπήκε για αλλαγή ελαστικών, βάζοντας τη σκληρή γόμα, προσπαθώντας να κάνει το undercut στον Verstappen. Στη Red Bull δεν άφησαν τον Hamilton να πάει ταχύτερα, καλώντας αμέσως στον επόμενο γύρο τον Ολλανδό.

Ο Hamilton όμως είχε καταφέρει να πετύχει το “θαύμα” του, τρώγοντας 2 δευτερόλεπτα απ’ τα σχεδόν 3,5 που τον χώριζαν με τον Verstappen, βγαίνοντας στο 1,5 πίσω του.

VSC βγήκε στον 30ο γύρο, λόγω θραυσμάτων που βγήκαν από την AMR21, κάτι που έδωσε τη δυνατότητα για ένα δωρεάν pitstop στον Valtteri Bottas, ο οποίος κέρδισε έτσι την 3η θέση από τον Perez.

Με τη λήξη του VSC, ο Hamilton κατάφερε να κλείσει τη διαφορά από τον Verstappen, φέρνοντάς τη στο όριο του DRS, ωστόσο δεν μπόρεσε ποτέ να βρεθεί εντός αυτής για να απειλήσει.

Στον 41ο γύρο, ο Verstappen μπήκε για τη σκληρή γόμα ακόμα μια φορά, θέλοντας να αποφύγει ένα νέο undercut από τον Hamilton.

Η Mercedes απάντησε ένα γύρο μετά, ωστόσο με τον Valtteri Bottas, ο οποίος μπήκε για να βάλει επίσης τη σκληρή γόμα.

Δύο γύρους αργότερα, ακολούθησε και ο Hamilton για τη σκληρή γόμα, βγαίνοντας στα 2,6 δευτερόλεπτα πίσω του, προσπαθώντας εκ νέου να επιτεθεί για την πρωτιά στον Verstappen.

Στον 47ο γύρο, ο Hamilton μπήκε στη ζώνη DRS του Verstappen, ξεκινώντας την τελική του επίθεση. Στη μικρή ευθεία όμως, και ενώ ο Hamilton είχε βρεθεί δίπλα-δίπλα στον Ολλανδό, o Verstappen άργησε τα φρένα, με τους δυο τους να βγαίνουν εκτός πίστας (χωρίς επαφή ωστόσο) και το συμβάν να σημειώνεται από τους αγωνοδίκες, χωρίς ωστόσο να υπάρχει κάτι περαιτέρω.

Η διαφορά ανάμεσα στους δύο συνεχώς έπαιζε μεταξύ 0,7 με 1,1 όμως μια λάθος έξοδος στην τελευταία στροφή πριν την ευθεία εκκίνησης/τερματισμού έφερε τον Hamilton τόσο κοντά όσο έπρεπε ώστε να επιτεθεί και να περάσει στο σημείο που οι δυο τους είχαν μάχη πριν, στα φρένα δηλαδή της στροφής 3.

Από το σημείο εκείνο και μετά, ο Hamilton εξαφανίστηκε στον ορίζοντα, φτάνοντας τη διαφορά από τον Verstappen μέχρι και στα 8 δευτερόλεπτα. Ο Ολλανδός κατάφερε να διατηρηθεί μπροστά από την έτερη Mercedes του Bottas, ο οποίος πλαισίωσε τους δύο διεκδικητές του τίτλου στο βάθρο.

4ος αναδείχτηκε ο Perez, με τις Ferrari σε ακόμα έναν εξαιρετικό αγώνα στο 5-6, εκμεταλλευόμενη τα προβλήματα στον αγώνα του Norris και την εγκατάλειψη του Ricciardo από τους βαθμούς.

Τη δεκάδα έκλεισαν οι Gasly, Alonso, Ocon και Norris. Τον ταχύτερο γύρο της διαδικασίας πήρε ο Sergio Perez, με pitstop στον προτελευταίο γύρο για να βάλει τη μαλακή γόμα.

Ακολουθεί η κατάταξη των οδηγών για το GP της Βραζιλίας.

2021 Driver Standings

POS DRIVER NATIONALITY CAR PTS
1 Max Verstappen NED RED BULL RACING HONDA 332.5
2 Lewis Hamilton GBR MERCEDES 318.5
3 Valtteri Bottas FIN MERCEDES 203
4 Sergio Perez MEX RED BULL RACING HONDA 178
5 Lando Norris GBR MCLAREN MERCEDES 151
6 Charles Leclerc MON FERRARI 148
7 Carlos Sainz ESP FERRARI 139.5
8 Daniel Ricciardo AUS MCLAREN MERCEDES 105
9 Pierre Gasly FRA ALPHATAURI HONDA 92
10 Fernando Alonso ESP ALPINE RENAULT 62
11 Esteban Ocon FRA ALPINE RENAULT 50
12 Sebastian Vettel GER ASTON MARTIN MERCEDES 42
13 Lance Stroll CAN ASTON MARTIN MERCEDES 26
14 Yuki Tsunoda JPN ALPHATAURI HONDA 20
15 George Russell GBR WILLIAMS MERCEDES 16
16 Kimi Räikkönen FIN ALFA ROMEO RACING FERRARI 10
17 Nicholas Latifi CAN WILLIAMS MERCEDES 7
18 Antonio Giovinazzi ITA ALFA ROMEO RACING FERRARI 1
19 Mick Schumacher GER HAAS FERRARI 0
20 Robert Kubica POL ALFA ROMEO RACING FERRARI 0
21 Nikita Mazepin RAF HAAS FERRARI 0

2021 Driver Standings

POS DRIVER NATIONALITY CAR PTS
1 Max Verstappen NED RED BULL RACING HONDA 332.5
2 Lewis Hamilton GBR MERCEDES 318.5
3 Valtteri Bottas FIN MERCEDES 203
4 Sergio Perez MEX RED BULL RACING HONDA 178
5 Lando Norris GBR MCLAREN MERCEDES 151
6 Charles Leclerc MON FERRARI 148
7 Carlos Sainz ESP FERRARI 139.5
8 Daniel Ricciardo AUS MCLAREN MERCEDES 105
9 Pierre Gasly FRA ALPHATAURI HONDA 92
10 Fernando Alonso ESP ALPINE RENAULT 62
11 Esteban Ocon FRA ALPINE RENAULT 50
12 Sebastian Vettel GER ASTON MARTIN MERCEDES 42
13 Lance Stroll CAN ASTON MARTIN MERCEDES 26
14 Yuki Tsunoda JPN ALPHATAURI HONDA 20
15 George Russell GBR WILLIAMS MERCEDES 16
16 Kimi Räikkönen FIN ALFA ROMEO RACING FERRARI 10
17 Nicholas Latifi CAN WILLIAMS MERCEDES 7
18 Antonio Giovinazzi ITA ALFA ROMEO RACING FERRARI 1
19 Mick Schumacher GER HAAS FERRARI 0
20 Robert Kubica POL ALFA ROMEO RACING FERRARI 0
21 Nikita Mazepin RAF HAAS FERRARI 0

Πηγή: F1 Fan