Επιλογή Σελίδας

Αν υπάρχει ένα λόγος να στηθούμε… αξημέρωτα μπροστά στους τηλεοπτικούς μας δέκτες στις 21 Μαρτίου του 2021 τότε αυτός είναι η πρώτη επίσημη εμφάνιση του Mick Schumacher στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1.

Έχοντας ήδη κατακτήσει τον τίτλο στην Formula 2, ο Γερμανός θα αγωνιστεί τη νέα αγωνιστική σεζόν με τα χρώματα της Haas, ωστόσο, η πορεία του προς της Scuderia Ferrari μοιάζει προδιαγραμμένη.

To γεγονός ότι M. Schumacher προέρχεται από τις ακαδημίες της ιταλικής ομάδας και φέρει το επώνυμο ενός ανθρώπου που συνέβαλε τα μέγιστα για την επιστροφή της στις επιτυχίες, αποτελεί το διαβατήρια που θα ανοίξει διάπλατα τις πόρτες του Μαρανέλο.

Μιλώντας για την περίπτωση του M. Schumacher, o επικεφαλής της Scuderia Ferrari, M. Binotto, ξεκαθάρισε ότι τα πρώτα βήματα του Γερμανού στην Formula 1 θα είναι πραγματικά δύσκολα, επισημαίνοντας ότι στη μέχρι τώρα πορεία του έχει αποδείξει ότι η απόδοσή του βελτιώνεται θεαματικά τη δεύτερη χρονιά παρουσίας του σε έναν θεσμό.

Παρά το γεγονός, βέβαια, ότι ο «μικρός» Schumacher μένει να αποδείξει την αξία του στο ιδιαίτερα απαιτητικό περιβάλλον της Formula 1, στη Ferrari έχουν ήδη στο πίσω μέρος του μυαλού τους την ένταξή του στην ομάδα, στην οποία ο πατέρας του μεγαλούργησε.

Αυτό φυσικά δεν θα γίνει άμεσα, καθώς η Scuderia έχει πλέον το νέο ηγέτη της -βλ. C. Leclerc- την ίδια στιγμή που η πρόσφατη συμφωνία με τον C. Sainz έχει κλειδώσει τη θέση του δεύτερου οδηγού για τα επόμενα δύο χρόνια.

Πιθανή θα πρέπει να θεωρείται και η μετακίνηση του M. Schumacher στην Alfa Romeo, η οποία ως γνωστόν λειτουργεί ως «δεύτερη» ομάδα της Ferrari, ωστόσο, ο M. Binotto κατέστησε σαφές ότι η ακαδημία της Ferrari έχει σκοπό τη «δημιουργία» οδηγών που θα αγωνίζονται με τα χρώματα της Scuderia και όχι την στελέχωση άλλων ομάδων.

Κοιτώντας, λοιπόν, πίσω από τις δηλώσεις του M. Binotto και θεωρώντας δεδομένο ότι η θητεία του M. Schumacher στη Haas θα ολοκληρωθεί με επιτυχία και ο Γερμανός θα αποκτήσει την απαραίτητη εμπειρία και αυτοπεποίθηση που θα του επιτρέψουν να ανταποκριθεί στις υψηλότερες, δίχως αμφιβολία, απαιτήσεις της ομάδας της Ferrari.  

Πηγή: Car & Driver