Συζητήθηκε από την εκτελεστική επιτροπή της ΕΠΟ, το θέμα της υποχρεωτικής συμμετοχής ενός μικρού γεννηθέντα το 2009 καθ’ όλη τη διάρκεια του 90λεπτου στις ανώτερες κατηγορίες των τοπικών Πρωταθλημάτων.
Όπως ειπώθηκε η απόφαση για την υποχρεωτική συμμετοχή ανήκει στις κατά τόπους Ενώσεις.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Metrosport.gr υπάρχει η προτροπή από την «Αναγέννηση» της υποχρεωτικής συμμετοχής ενός μικρού και σε πολλές Ενώσεις θα ισχύσει αυτό το μέτρο, ωστόσο, δεν μπορεί να επιβληθεί υποχρεωτικά σε όλες τις Ενώσεις, καθώς θα έπρεπε να έχει ενταχθεί στον ΚΑΠ, ο οποίος εγκρίθηκε σε προγενέστερο χρόνο από προηγούμενη Εκτελεστική Επιτροπή.
Όπως επισημάνθηκε, το μέτρο της συμμετοχής νεαρού ποδοσφαιριστή θα μπορούσε να εφαρμοστεί σε επόμενη αγωνιστική περίοδο μέσω κινήτρων προς τις Ενώσεις και τα σωματεία.
Πολλά σωματεία εκφράζουν επιφυλάξεις απέναντι στην υποχρεωτική συμμετοχή νεαρών ποδοσφαιριστών, καθώς αρκετοί από αυτούς έχουν αυξημένες εκπαιδευτικές υποχρεώσεις λόγω σπουδών. Ως αποτέλεσμα, ενδέχεται να μην συμμετέχουν συστηματικά στις προπονήσεις, αλλά να αγωνίζονται υποχρεωτικά εξαιτίας του μέτρου, γεγονός που δημιουργεί προβληματισμό στους συλλόγους.
Πηγή: Metrosport
















