Η πρώτη περίοδος του προγράμματος «Θερινά Αθλητικά Κέντρα – Πολλαπλών Αθλητικών Δραστηριοτήτων» του Δήμου Κατερίνης ξεκίνησε και οι εγκαταστάσεις του Β’ Δημοτικού Αθλητικού Κέντρου «Θεόδωρος Διαμαντόπουλος» γέμισαν με παιδικές φωνές και χαμόγελα. Για πρώτη φορά φέτος, το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Αθλητισμού και το Τμήμα Αθλητικής Ανάπτυξης του Δήμου Κατερίνης και απευθύνεται σε παιδιά γεννημένα από το 2015 έως και το 2020.





Τα οφέλη του αθλητισμού
Ο Δήμαρχος Κατερίνης Ιωάννης Ντούμος συνεχάρη τα στελέχη και όλους τους συντελεστές του προγράμματος για την οργάνωση και τον συντονισμό και ανέφερε: «Ενισχύουμε τις δυνατότητες άθλησης των παιδιών μας. Αναβαθμίζουμε και προάγουμε με συνέπεια τον μαζικό αθλητισμό για όλους».





«Τα παιδιά ζουν αυτή την ξεχωριστή εμπειρία που τους προσφέρει το πρόγραμμα. Μαθαίνουν και κατανοούν τα οφέλη του αθλητισμού στην ανθρώπινη υγεία και περνούν ευχάριστες ημέρες γεμάτες δράση και παιχνίδι» υπογράμμισε ο αντιδήμαρχος Αθλητισμού & Διοικητικών Υπηρεσιών, Σάββας Καρυπίδης, ο οποίος εξέφρασε ευχαριστίες προς όλους τους εισηγητές και συνεργάτες για την εθελοντική συμμετοχή και την πολύτιμη συμβολή τους στην επιτυχία του προγράμματος.
Κρίκοι Φιλίας



Παράλληλα με τις καθημερινές αθλητικές δραστηριότητες και τα παιχνίδια, οι μικροί αθλητές και αθλήτριες, «συναντούν» τους «Κρίκους της Φιλίας» – που συμβολίζουν τους πέντε Ολυμπιακούς Κύκλους. Συγκεκριμένα, αρχικά τα παιδιά χωρίζονται σε πέντε ομάδες με τον αντίστοιχο προπονητή τους. Στη συνέχεια, συμμετέχουν και σε σύντομες εκπαιδευτικές θεματικές ενότητες που επικεντρώνονται στην υγεία, το περιβάλλον, την κοινωνική ευαισθητοποίηση και τον αθλητισμό.
Ειδικότερα οι ενότητες περιλαμβάνουν:
«Μεγαλώνουμε και γνωρίζουμε τα συναισθήματά μας», από την Ψυχολόγο – Παιδοψυχολόγο Νίκη Σπυρίδου.
«Τι χρειάζεται το σώμα μας για να έχει ενέργεια», από τη Διαιτολόγο – Διατροφολόγο M.Sc. Αναστασία Γιαννούλη.
«Παίζω Καθαρά – Ανακυκλώνω Σωστά», πρόγραμμα περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης και ανακύκλωσης στα αθλητικά κέντρα του Δήμου Κατερίνης, με τη συμμετοχή του αρμόδιου αντιδημάρχου Ηλία Τάπρα, καθώς και του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος & Καθαριότητας, Ιωάννη Βαρβαρέζου.
«Πρώτες Βοήθειες στον Αθλητισμό», από την Χρύσα Ράπτη, εκπαιδεύτρια του Περιφερειακού Τμήματος Κατερίνης του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού.
«Μικροί Κηδεμόνες, Μεγάλες Καρδιές», από την Κτηνίατρο, Κατερίνα Τίγκα.
Στο τέλος κάθε περιόδου, οι «Κρίκοι της Φιλίας», «θα παρουσιάσουν» έκθεση ζωγραφικής με θέμα τον Ολυμπισμό, τις αξίες του αθλητισμού και τη δημιουργική έκφραση των παιδιών.
















