Παίκτης της Ελπίδας Ανδρομάχης θα εξακολουθήσει να είναι ο Μανώλης Τσιτλακίδης.
Η ανακοίνωση:
Η Διοίκηση της Ελπίς Ανδρομάχης ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Μανώλη Τσιτλακίδη.
Τον καλωσορίζουμε εκ νέου και του ευχόμαστε υγεία και πάντα επιτυχίες!
















