Με τον Διονύση Οικονόμου στον πάγκο θα πορευτεί τη νέα ποδοσφαιρική σεζόν η Ελπίς Ανδρομάχης.
Η ανακοίνωση της ομάδας της Ανδρομάχης:
Η Διοίκηση της Ελπίς Ανδρομάχης, έχοντας ως φιλοσοφία της την εμπιστοσύνη και την ανάδειξη νέων, ικανών και ταλαντούχων παιδιών, φέτος αποφάσισε να το υλοποιήσει αυτό ξανά στο καίριο πόστο του προπονητή της ομάδας. Για αυτό το λόγο, η Διοίκηση βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει τη συνεργασία για τη νέα ποδοσφαιρική χρονιά με τον προπονητή Διονύσιο Οικονόμου, κάτοχο Uefa B. Τον καλωσορίζουμε στην οικογένεια της Ελπίς Ανδρομάχης και του ευχόμαστε υγεία και πάντα επιτυχίες!

















