Στον Ερμή Εξοχής θα αγωνίζεται και τη νέα σεζόν ο Γκρέστιαν Κίτσα.
Η ανακοίνωση:
Η διοίκηση του Ερμή Εξοχής βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Γκρέστιαν Κίτσα.
Ο δυναμικός σέντερ φορ θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα της ομάδας μας και τη νέα αγωνιστική περίοδο, αποτελώντας μία σημαντική μονάδα στην επιθετική μας γραμμή.
Η παραμονή του Γκρέστιαν αποτελεί ακόμη ένα βήμα στη διατήρηση του βασικού κορμού της ομάδας, καθώς η συνέπεια, η αγωνιστικότητα και η ποιότητά του αποτελούν πολύτιμα στοιχεία για την επίτευξη των στόχων μας.
Του ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τα χρώματα του Ερμή Εξοχής!
Συνεχίζουμε μαζί, πιο δυνατοί από ποτέ!
















