Επιλογή Σελίδας

Στον Ερμή Εξοχής θα αγωνίζεται και τη νέα σεζόν ο Γκρέστιαν Κίτσα.

Η ανακοίνωση:

Η διοίκηση του Ερμή Εξοχής βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Γκρέστιαν Κίτσα.

Ο δυναμικός σέντερ φορ θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα της ομάδας μας και τη νέα αγωνιστική περίοδο, αποτελώντας μία σημαντική μονάδα στην επιθετική μας γραμμή.

Η παραμονή του Γκρέστιαν αποτελεί ακόμη ένα βήμα στη διατήρηση του βασικού κορμού της ομάδας, καθώς η συνέπεια, η αγωνιστικότητα και η ποιότητά του αποτελούν πολύτιμα στοιχεία για την επίτευξη των στόχων μας.

Του ευχόμαστε υγεία και πολλές επιτυχίες με τα χρώματα του Ερμή Εξοχής!

Συνεχίζουμε μαζί, πιο δυνατοί από ποτέ!

Μπορεί να είναι εικόνα φούτμπολ, ποδόσφαιρο και κείμενο