Στην μεγαλύτερη διοργάνωση της χρονιάς, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντρών και Γυναικών που διεξήχθη στο Saalbach της Αυστρίας (4-16.02.25) συμμετείχε η ελληνική ομάδα των Αλπικών Αγωνισμάτων με παρουσία σε δύο αγωνίσματα: Οι αθλητές μας έλαβαν μέρος στα αγωνίσματα τεχνικής και γιγαντιαίας τεχνικής κατάβασης με τον Γιάννη Αντώνιου να προκρίνεται στην τελική τους φάση. Στο γιγαντιαίο τερμάτισε 17ος με χρόνο 1:46,49 και 61,72 βαθμούς FIS ενώ στην τεχνική κατάβαση κατέλαβε την 15η θέση με χρόνο 1:46,27 και 43,42 βαθμούς FIS. Στην τελική φάση δεν ολοκλήρωσε τις προσπάθειες του. Επίσης οι γυναίκες συμμετείχαν και στα δύο αγωνίσματα, απευθείας στην τελική φάση χωρίς να καταφέρουν να ολοκληρώσουν τις προσπάθειες τους.
- MUNDIAL 2026 | Moments: Ουσμάν Ντεμπελέ (Γαλλία)
- Ο Πιερικός σαν σήμερα 27 Ιουνίου…
- Raúl González Blanco: Η ιστορία αποκαθίσταται
- 72 χρόνια από τη μάχη της Βέρνης
- Παραμένει στον Ερμή Εξοχής ο Λαμπίρης
- ΓΑΣ Σβορώνου: Ενίσχυση με Παντζιάλα και Μιτακίδη
- Παραμένει στον Πιερικό ο Παρασίδης
- Στην Λετονία για φιλικά η Εθνική κοριτσιών Κ18 – Στην αποστολή για το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα η Τραούδα
- Ios Masters 2026: Αυτές είναι οι δώδεκα ομάδες του κυρίως ταμπλό γυναικών
- Εμμανουηλίδου και Φραντζεσκάκης αγωνίστηκαν στο Ζάγκρεμπ
- Πανελλήνιο Κορασίδων: Το πανόραμα των αγώνων (3η αγωνιστική)
- Βαλκανικό ανδρών Κ18: Η Εθνική ηττήθηκε με 3-0 από τη Βουλγαρία
- MUNDIAL 2026 | Stories: Κιλιάν Εμπαπέ (2022)
- Συγχαρητήριο
- Super League: Διοικητικό Συμβούλιο την Τρίτη 30 Ιουνίου και ώρα 6:00 μ.μ., μέσω τηλεδιάσκεψης














