Επιλογή Σελίδας


Του Νικήτα Καβουκλή

Η EA επιβεβαίωσε τα νέα χαρακτηριστικά που θα έχουν οι εκδόσεις του FIFA 23 για συστήματα νέας γενιάς. Οι εκδόσεις για PlayStation 5, Xbox Series X, Xbox Series S, PC και Google Stadia θα έχουν δυνατότητες που θα θα υπάρχουν σε PlayStation 4 και Xbox One, ούτε εννοείται και στο Nintendo Switch μιας και για μια ακόμα χρονιά μιλάμε για Legacy Edition.

Καταρχάς οι εκδόσεις για συστήματα νέας γενιάς είναι βασισμένες στην τεχνολογία “HyperMotion2”, που συνδυάζει το 11v11 match capture με machine learning για τη δημιουργία περισσότερων από 6000 animations. Η EA Sports χρησιμοποιήσε ειδικές στολές για το motion capture, τα λεγόμενα Xsens suits, μέσω των οποίων πραγματοποιήθηκε η καταγραφή εκατομμυριών frames από δύο ποδοσφαιρικούς αγώνες επαγγελματικών ομάδων, ανδρών και γυνακών.

Ένα ακόμα αποκλειστικό χαρακτηριστικό είναι το Technical Dribbling, που ενσωματώνει το Active Touch system από προηγούμενα παιχνίδια FIFA, για τον καλύτερο υπολογισμό υπολογισμό της πορείας ενός παίκτη προς τη μπάλα. Έτσι οι παίκτες θα αισθάνονται ότι υπάρχει καλύτερη απόκριση στις εντολές. Το Technical Dribbling είναι το νέο dribble style, με τη χρήση του αριστερού μοχλού. Μπορεί να εκτελεστεί από οποιονδήποτε παίκτη, απλά η επιτυχία εξαρτάται από τις ικανότητές του.

Στη συνέχεια υπάρχει το νέο “Machine Learning Jockey” system, για την εκτέλεση ενός Jockey (L2 ή LT) ή Sprint Jockey (L2+R2 ή LT+RT) που είναι περισσότερο στιβαρό και προσφέρει καλύτερη απόκριση. Η ιδέα είναι το ML Jockey να λειτουργεί ως το αντίπαλο δέος του Technical Dribbling.

Ακολουθεί μια άλλη αποκλειστική λειτουργία είναι το AcceleRATE. Αυτό το σύστημα χωρίζει τους παίκτες σε μοναδικά αρχέτυπα, με στόχο τη βελτίωση της ποικιλίας των διαφορετικών τύπων παικτών στο FIFA 23. Οι περισσότεροι παίκτες τοποθετούνται στον τύπο επιτάχυνσης που η ΕΑ αποκαλεί Controlled. Υπάρχουν όμως και οι λεγόμενοι εκρηκτικοί παίκτες, όπως ο Kylian Mbappés και ο Vinícius Jrs αλλά και άλλοι που χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να επιταχύνουν, όπως ο Virgil van Dijk. Έτσι λοιπόν θα προστεθούν δύο νέες κατηγορίες, Explosive και Lengthy.

Αποκλειστικότητα της νέας γενιάς είναι και το “Composed Ball Striking”. Αυτό έχει να κάνει με τη HyperMotion2 και σημαίνει ότι οι παίκτες θα αποκρίνονται καλύτερα σε καταστάσεις όπου το σουτ προϋποθέτει καλό έλεγχο της μπάλας.

Στην τρέχουσα γενιά θα υπάρχει και το “Kinetic Goalkeeper vs Header Battles”. Υπάρχουν πλέον δεκάδες νέοι τρόποι αντίδρασης για έναν τερματοφύλακα, όταν πηδάει στον αέρα για να διεκδικήσει τη μπάλα. Η ομάδα ανάπτυξης υπόσχεται ότι οι τερματοφύλακες θα έχουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, άρα θα είναι περισσότερο αποτελεσματικοί.

Επίσης έχουν πραγματοποιηθεί τέσσερεις σημαντικές αλλαγές, όσον αφορά την τοποθέτηση των επιθετικών στο γήπεδο. Καλύτερη επίγνωση για τις πιθανότητες να βγουν offside, κινήσεις αντιπερισπασμού της αντίπαλης άμυνας, κινήσεις καθήλωσης των αμυντικών και βελτιωμένο A.I. σε θέματα τακτικής.

Όσον αφορά την άμυνα, οι παίκτες θα επιστρέφουν ταχύτερα στη θέση τους. Ακόμα, τα νέα impact physics θα αυξήσουν το επίπεδο ρεαλισμού, καθώς θα φαίνονται όλες οι αντιδράσεις κάθε σημείου του σώματος των παικτών, σε οποιαδήποτε επαφή με τη μπάλα.

Πηγή: Enternity