Η Εθνική κοριτσιών Κ18 νίκησε με 3-0 σετ την Λετονία στο πρώτο από τα δύο φιλικά των δύο ομάδων στη Ρίγα.
Η γαλανόλευκη βρίσκεται για προετοιμασία στη Λετονία πριν πάει στην Λιθουανία για το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα Κ18 και στον πρώτο μεταξύ τους αγώνα επικράτησε με καθαρό σκορ, ενώ έδωσαν και τέταρτο φιλικό που κατέληξε και αυτό στην Εθνική μας ομάδα. Οι φιλικοί αγώνες διεξάγονται στο Ολυμπιακό Κέντρο Ρίμι στη Ρίγα.
Οι δύο ομάδες θα δώσουν και νέο φιλικό την Κυριακή 28/6.
















