Επιλογή Σελίδας

Του Δημήτρη Μπίζα

Στα μέση Μαΐου, η Williams με τη Gulf Oil, χορηγό της ομάδας από φέτος, έδωσαν τη δυνατότητα στο κοινό να διαλέξει ανάμεσα σε τέσσερα liveries, με το νικητήριο να επενδύει την FW45 για τα GP Σιγκαπούρης, Ιαπωνίας και Κατάρ, το προσεχές φθινόπωρο.

Το livery που κέρδισε ήταν το ‘Bolder than Bold’, σε μία μάχη ως το φινάλε, καθώς δεν ήταν ξεκάθαρο ποιο θα συγκεντρώσει τις περισσότερες ψήφους.

Ο Mike Jones, Διευθύνων Σύμβουλος της Gulf Oil International δήλωσε:

«Είμαστε εξαιρετικά περήφανοι για τη συνεργασία μας με τη Williams Racing και αυτό το livery σηματοδοτεί μια εμβληματική στιγμή στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Η καμπάνια είχε τεράστια επιτυχία και προκάλεσε ενθουσιασμό τόσο στους fans της Gulf, όσο και στους fans της Williams.

«Τα εμβληματικά χρώματα της Gulf έδωσαν τέσσερα livery με έναν ξεχωριστό νικητή που επιλέχθηκε από τους οπαδούς, το ‘Bolder than Bold’, το οποίο θα γίνει κομμάτι της πλούσιας ιστορίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Gulf.»

Ο James Vowles, Team Principal της Williams Racing σχολίασε:

«Αυτός ο διαγωνισμός ήταν μια απίστευτη ευκαιρία για τους fans μας να ασχοληθούν ενεργά και να διαμορφώσουν την οπτική ταυτότητα της ομάδας μας. Ο νικηφόρος σχεδιασμός περικλείει την ουσία της συνεργασίας της Gulf με τη Williams Racing, αντανακλώντας το παρελθόν αλλά χτίζοντας πάνω στο μέλλον μας.»

Πηγή: Car & Driver

Pin It on Pinterest

Shares
Share This