Την παραίτησή του από τη θέση του Εφόρου Ποδοσφαίρου του ΔΣ του Αιγινιακού υπέβαλε ο Παναγιώτης Παραλυκίδης.
Η επιστολή παραίτησης:
Με την παρούσα επιστολή υποβάλλω την παραίτησή μου από τη θέση του Εφόρου Ποδοσφαίρου του Διοικητικού Συμβουλίου του Αιγινιακού Π.Α., για προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους.
Παρακαλώ η παραίτησή μου γίνει αποδεκτή.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά όλους όσοι συνεργάστηκαν μαζί μου κατά τη διάρκεια της παρουσίας μου στον σύλλογο και να ευχηθώ στην ομάδα υγεία και κάθε επιτυχία στην επίτευξη των στόχων της.
Με εκτίμηση,
Παναγιώτης Παραλυκίδης
















