Του Δημήτρη Μπίζα
Ο αγώνας του Lewis Hamilton στη Τζέντα ήταν μακριά από ιδανικός. Έχοντας ξεκινήσει από την 15η θέση μετά τους πειραματισμούς (όπως τους χαρακτήρισε ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff) στο setup, ο Βρετανός έβαλε τη σκληρή γόμα και μεγιστοποίησε όσο μπορούσε το πλεονέκτημα της αντοχής αυτού του ελαστικού.
Όταν προέκυψε η ευκαιρία να κάνει το υποχρεωτικό του pit stop υπό το καθεστώς του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, ο ίδιος δεν μπήκε μέσα καθώς είχε κλείσει το pitlane με την εγκατάλειψη των Fernando Alonso και Daniel Ricciardo στην είσοδό του.
Τερμάτισε τελικά 10ος, εξασφαλίζοντας έναν βαθμό στην 180η συμμετοχή του με τη Mercedes, αριθμό-ρεκόρ για οδηγό F1 με την ίδια ομάδα, ξεπερνώντας τις 179 εκκινήσεις του Michael Schumacher με τη Ferrari.
Ο 7κις πρωταθλητής μίλησε για τον αγώνα του, αλλά και την απόδοση της W13, λέγοντας σχετικά:
«Αυτή τη στιγμή δεν παλεύουμε για νίκες, είμαστε πολύ μακριά από τις ομάδες που βρίσκονται μπροστά και έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε. Χρειαζόμαστε περισσότερη πρόσφυση και περισσότερη δύναμη από τον κινητήρα. Το τελικό αποτέλεσμα δεν ήταν καλό, αλλά ο αγώνας πήγε καλά, ένιωθα εντάξει με τα σκληρά ελαστικά. Είχα ίδιο ρυθμό με τον George και πιστεύω πως καταφέραμε να κάνουμε καλούς χρόνους, να διατηρήσουμε καλό ρυθμό με δεδομένο το πόσο φθαρμένα ήταν τα ελαστικά προς το τέλος. Δεν ξέρω αν έφταιγε η στρατηγική το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, αλλά χάσαμε πολύ έδαφος από αυτό, οπότε θα πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά και να παλεύουμε, μόνο αυτό μπορούμε να κάνουμε».
Πηγή: Car & Driver
















