Επιλογή Σελίδας

Της Μαρίλης Πινιατάρο

Ο Oscar Piastri πήρε το προβάδισμα του GP Αζερμπαϊτζάν, ολοκληρώνοντας ένα εκπληκτικό προσπέρασμα επί του Charles Leclerc λίγο πριν τη μέση του αγώνα και δεν το έχασε ποτέ. Ο Αυστραλός σκαρφάλωσε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου κι αρνήθηκε από τον Μονεγάσκο την πρώτη του νίκη στο Μπακού που τόσο επιθυμεί, παίρνοντας τη δική του δεύτερη νίκη καριέρας. Τρίτος τερμάτισε ο George Russell μετά το ατύχημα των Sergio Perez και Carlos Sainz, που μέχρι τον τελευταίο γύρο ήταν στην 3η και 4η θέση, αντίστοιχα.

Ο αγώνας ανά γύρο

Εκκίνηση: Ο Charles Leclerc διατήρησε την πρωτοπορία του αγώνα κάνοντας μια καθαρή εκκίνηση. Ταυτόχρονα, ο Sergio Perez πέρασε τον Carlos Sainz για την τρίτη θέση κι ο Max Verstappen τον George Russell για την πέμπτη, αντίστοιχα.

Γύρος 8: Έχοντας εκκινήσει από την 15η θέση, ο Lando Norris κατάφερε να αναρριχηθεί στην κορυφαία δεκάδα.

Γύρος 11: Ο Franco Colapinto ήταν ο πρώτος από την κορυφαία δεκάδα που μπήκε στα pits για την αλλαγή ελαστικών του, περνώντας από τη μέση στη σκληρή γόμα.

Γύρος 15-16: Η McLaren ζήτησε από τον Norris να καθυστερήσει τον Perez, που μόλις είχε κάνει pit stop, ώστε ο Piastri να προλάβει να πραγματοποιήσει τη δική του αλλαγή, χωρίς ο Μεξικανός να του κάνει το undercut.

Γύρος 17: Κι ο Leclerc έκανε τη δική του αλλαγή, με τη διαφορά του από τον δεύτερο, Piastri, να εξατμίζεται. Ο ρυθμός του με τη σκληρή γόμα δεν ήταν όσο εξωπραγματικός ήταν με τη μέση, στο πρώτο του stint, με τον Αυστραλό να βρίσκεται στη ζώνη DRS του Μονεγάσκου.

Γύρος 20: Ο Piastri κατάφερε να περάσει τον Leclerc με μια γενναία κίνηση στην πρώτη στροφή, περνώντας στην πρωτοπορία του αγώνα.

Γύρος 21: Στη μάχη για τη νίκη μπήκε κι ο Perez, με τους τρεις κορυφαίους να βρίσκονται σε ένα «τρενάκι» DRS. 

Γύρος 25: Με τον Norris να μην έχει κάνει ακόμη pit stop, ο Verstappen βρέθηκε πίσω από τον Βρετανό στην έβδομη θέση, με ένα δεύτερο τρενάκι να δημιουργείται πίσω από τον Albon, που επίσης δεν είχε κάνει ακόμη τη δική του αλλαγή.

Σειρά στα μισά του αγώνα (Γύρος 26): 1. Piastri, 2. Leclerc, 3. Perez, 4. Sainz, 5. Albon, 6. Norris, 7. Verstappen, 8. Russell, 9. Alonso, 10. Colapinto

Γύρος 29: Στο δεύτερο «τρενάκι» που αναφέραμε πλησίασε κι ο George Russell, ο οποίος μπήκε στη ζώνη DRS του Verstappen.

Γύρος 34: Ο Russell κατάφερε τελικά να τον περάσει, με τον Ολλανδό να αναφέρει ότι χάνει την επαφή με το μονοθέσιο και τα ελαστικά του.

Γύρος 38: Ο Norris έκανε το δικό του pit stop, ολοκληρώνοντας αυτό το stint των 38 γύρων.

Σειρά μετά τα pits: 1. Piastri, 2. Leclerc, 3. Perez, 4. Sainz, 5. Russell, 6. Verstappen, 7. Norris, 8. Alonso, 9. Albon, 10. Hulkenberg

Γύρος 43: Παρόλο που ο Perez είχε απομακρυνθεί κάπως από τους Piastri και Leclerc, τους πλησίασε εκ νέου, μπαίνοντας ξανά στη ζώνη DRS του Leclerc. Ταυτόχρονα, κι ο Sainz άρχισε να έρχεται πιο κοντά στο βάθρο, διαθέτοντας πιο φρέσκα ελαστικά. Η διαφορά του από τον Perez βρισκόταν γύρω στο 1,5 sec.

Γύρος 45: Ο Norris, έχοντας κάνει pit stop τελευταίος από τους πιλότους της κορυφαίας δεκάδας, ξεκίνησε να κυνηγά τον Verstappen για την έκτη θέση. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε εκείνη τη φάση, ο Βρετανός είχε κάνει τον ταχύτερο γύρο.

Γύρος 49: Στην μάχη τους για την τελευταία θέση του βάθρου, οι Perez και Sainz βρέθηκαν αμφότεροι στον τοίχο μετά από επαφή τους. Αυτό πυροδότησε το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας, με αποτέλεσμα ο αγώνας να ολοκληρωθεί υπό αυτό το καθεστώς.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Θέση Οδηγός Χρόνος
1 Oscar Piastri 51 Laps
2 Charles Leclerc 10.910s
3 George Russell 31.328s
4 Lando Norris 36.143s
5 Max Verstappen 77.098s
6 Fernando Alonso 85.468s
7 Alex Albon 87.396s
8 Franco Colapinto 89.541s
9 Lewis Hamilton 92.401s
10 Oliver Bearman 93.127s
11 Nico Hulkenberg 93.465s
12 Pierre Gasly 117.189s
13 Daniel Ricciardo 146.907s
14 Zhou Guanyu 148.841s
15 Esteban Ocon 1 Lap
16 Valtteri Bottas 1 Lap
Carlos Sainz DNF
Sergio Perez DNF
Lance Stroll DNF
Yuki Tsunoda DNF

Πηγή: Car & Driver

Pin It on Pinterest

Shares
Share This