Του Scott Mitchell Malm
Η Ferrari ξεκίνησε με δυσκολία τη φετινή σεζόν στη Formula 1, έχοντας ένα μονοθέσιο αρκετά ευαίσθητο και νευρικό, που αντιδρούσε με το παραμικρό αρκετά άτσαλα και απρόβλεπτα για τους οδηγούς της.
Μιλώντας σε μία αποκαλυπτική συνέντευξη, ο Charles Leclerc τόνισε πως η Scuderia γνώριζε για αυτά τα ζητήματα από νωρίς, γεγονός που τον ώθησε σε ακραίες λύσεις στο setup:
«Ξέραμε αμέσως ποιες ήταν οι αδυναμίες μας Ήμασταν, τουλάχιστον στην αρχή της χρονιάς, εξαιρετικά ευαίσθητοι στις αλλαγές του ανέμου, κάτι που υποθέτω ότι είναι αρκετά δύσκολο να γίνει κατανοητό για τους θεατές που δεν είναι πολύ μέσα στα της Formula 1. Υπήρχαν μερικά παραδείγματα όπως το Μπακού, όπου ο άνεμος ήταν αρκετά δυνατός, αλλά ήμασταν πολύ ανταγωνιστικοί, κάτι που ήταν δύσκολο να γίνει κατανοητό. Αλλά τότε, γενικότερα δυσκολευόμασταν πολύ. Ακόμη και στο ίδιο Σαββατοκύριακο, μπορούσαμε να δούμε πολλά πολύ καλά sessions και επίσης πολύ δύσκολα sessions. Ήταν πολύ, πολύ δύσκολο για εμάς γιατί και ως οδηγός, είναι πολύ δύσκολο να ρυθμίσεις το αυτοκίνητο με έναν συγκεκριμένο τρόπο, γιατί θα πάρεις ένα αυτοκίνητο που ξέρεις ότι έχει αυτή τη συμπεριφορά τη μία φορά και πολύ διαφορετική την άλλη. Και ειδικά εμένα, που μου αρέσει να έχω ένα πολύ δυνατό μπροστινό μέρος, πήγαινα από ένα πολύ, πολύ, πολύ υπερστροφικό αυτοκίνητο που ήταν πολύ δύσκολο στην οδήγηση, σε ένα αυτοκίνητο που μου άρεσε πολύ».
Αυτό έφερε και λάθη από τη μεριά του, τα οποία παραδέχεται πως είναι δική του ευθύνη κι όχι του μονοθέσιου, εξηγώντας:
«Πάντα πήγαινα στα όρια με το πίσω μέρος. Σίγουρα το έκανα και σε υπερβολικό βαθμό στην αρχή της σεζόν. Αλλά δε μ’ αρέσει να βρίσκω δικαιολογίες για αυτό, γιατί στο τέλος εγώ είμαι ο οδηγός, εγώ στήνω το μονοθέσιο. Και ήταν επιλογή μου να έχω πιο καλό εμπρός μέρος σε μία φάση που το μονοθέσιο μάλλον δεν το άντεχε αυτό. Επομένως, σε τελική ανάλυση τα λάθη αυτά προήλθαν από μένα, και ξέρω γιατί έγιναν. Και αυτό είναι το πιο σημαντικό, να μαθαίνεις από τα λάθη σου για το υπόλοιπο της σεζόν».
Πηγή: The Race
















