Επιλογή Σελίδας

Του Δημήτρη Μπίζα

Το Grand Prix του Μαϊάμι ξεκινά απόψε, και υπάρχουν αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα προς ανάλυση και σκέψη πριν ξεκινήσει ο 5ος αγώνας της σεζόν.

Νέα άσφαλτος και βροχή οι αστάθμητοι παράγοντες

Στον μόλις δεύτερο αγώνα στο Μαϊάμι, οι ιθύνοντες της πίστας κι ο promoter αποφάσισαν να ασφαλτοστρώσουν εκ νέου τη διαδρομή, καθώς η βιαστική δουλειά που έγινε σε αυτόν τον τομέα πέρυσι, προέκυψαν αρκετά ζητήματα πρόσφυσης και τραχύτητας, προς απογοήτευση των οδηγών.

Αυτό θα φέρει -πιθανώς- μικρότερη φθορά στα ελαστικά, καθώς η νέα άσφαλτος πάντα τείνει να είναι πιο λεία, ενώ θα προκαλέσει αρκετούς «πονοκεφάλους» στο κομμάτι του στησίματος των μονοθέσιων σε ό,τι αφορά τη μηχανική πρόσφυση, δηλαδή το κράτημα στις εξόδους των αργών και μέσης ταχύτητας στροφών, καθώς και στην συμπεριφορά τους στο πρώτο sector με τις γρήγορες, συνεχόμενες καμπές.

Σε αυτό το πακέτο αλλαγών προσθέστε και τον παράγοντα της βροχής. Οι καιρικές προβλέψεις θέλουν τον κυριακάτικο αγώνα βρόχινο, για πρώτη φορά φέτος, και φυσικά για πρώτη φορά στην ιστορία του αγώνα, αφού πέρυσι το GP έγινε κάτω από λαμπρό ήλιο.

Πρώτο μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων για τη Ferrari

Η Ferrari βρίσκεται σε μία κάπως ανοδική πορεία μετά το κακό ξεκίνημα σε Μπαχρέιν και Σαουδική Αραβία. Στην Αυστραλία βρέθηκε ως και τις θέσεις του βάθρου, στο Μπακού το πήρε με τον Charles Leclerc, δείχνοντας συνολικά να είναι 2η σε δυναμική ομάδα πίσω από την (άπιαστη) Red Bull.

Τώρα, η Scuderia θα φέρει το πρώτο της μεγάλο πακέτο αναβαθμίσεων στο Μαϊάμι. Όσα οφέλη προέκυψαν από το διαφορετικό στήσιμο του μονοθέσιου είναι πεπερασμένα, και έτσι τα νέα μέρη θα έρθουν για να ενισχύσουν συνολικά την απόδοσή του, κι ίσως να μπορέσουν να λύσουν και το βασικότερο θέμα της SF-23, που είναι η κακή διαχείριση των ελαστικών, ανεξαρτήτως γόμας.

Όσο γράφονται αυτές οι γραμμές δεν είναι γνωστό ποια μέρη θα έρθουν στις ΗΠΑ.

Μπορεί o Perez να γίνει αξιόμαχος διεκδικητής του τίτλου;

Τέσσερις αγώνες έχουν γίνει, κι οι νίκες στο στρατόπεδο της Red Bull μοιράζονται εναλλάξ. Ο Max Verstappen έχει το προβάδισμα χάρη στην 5η θέση του Perez στην Αυστραλία, αλλά ο Μεξικανός δεν έχει βρεθεί ποτέ πιο κοντά στη διεκδίκηση του πρωταθλήματος – ούτε πέρυσι.

Το ζητούμενο για τον ίδιο είναι να μπορεί να κερδίσει και όταν ο Verstappen είναι σε «καλή μέρα» – κοινώς, όταν δεν τυχαίνει κάτι που του χαλάει τον αγώνα ή τον αφήνει πίσω του.

Στην Τζέντα ήταν οι κακές κατατακτήριες, στο Μπακού το κακό timing του pit stop. Ο Perez κατάφερε μεν και στις δύο περιπτώσεις να μείνει μπροστά, αλλά δεν θα συμβαίνει πάντα κάτι στον πρωταθλητή. Εκεί είναι που θα πρέπει να δείξει ο 6 φορές νικητής ότι μπορεί να κερδίσει και σε κανονικές πίστες, όπως είπε χαρακτηριστικά κι ο επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner.

Πηγή: Car & Driver

Pin It on Pinterest

Shares
Share This