Επιλογή Σελίδας

Του Δημήτρη Μπίζα

Η Porsche εξέφρασε το ενδιαφέρον της για τους νέους κανονισμούς γύρω από τις μονάδες ισχύος, που θα υιοθετηθούν το 2026, μαζί με την Audi προ διετίας.

Η Audi προχώρησε με το project, αποφασίζοντας να εξαγοράσει σταδιακά τη Sauber, όμως για την Porsche, η κατάρρευση της διαφαινόμενης συμφωνίας με τη Red Bull την έφερε σε δύσκολη θέση.

Αδυνατώντας να βρει νέο εταίρο για το ’26, και με δεδομένο ότι δεν επιθυμεί να εγκαθιδρύσει δική της ομάδα στο grid, η Porsche πλέον εστιάζει στα άλλα πρωταθλήματα που συμμετάσχει, όπως αναφέρει το The Race.

Η εταιρεία του Zuffenhausen δραστηριοποιείται στη Formula E με τους Pascal Wehrlein και Antonio Felix da Costa, αλλά και πιο πρόσφατα στο WEC και το IMSA Weathertech SportsCar Championship, τις δύο μεγαλύτερες διοργανώσεις αγώνων αντοχής, με την Porsch 963 LMDh, το πρώτο της πρωτότυπο για endurance μετά από πέντε χρόνια.

Όσο κι αν δεν αποκλείεται το να μπει στο σπορ μεταγενέστερα, το αρχικό πλάνο που την ήθελε στο grid ως προμηθεύτρια κινητήρων το 2026 είναι ήδη εκτός κάδρου.

Πηγή: Car & Driver

Pin It on Pinterest

Shares
Share This