Επιλογή Σελίδας

Του Δημήτρη Μπίζα

Μικρές, αλλά αρκετές θα είναι οι αλλαγές στην πίστα των 6 χιλιομέτρων και των 27 στροφών στην παραλιακή περιοχή της Τζέντα.

Όλες οι αλλαγές αφορούν τη βελτίωση της ασφάλειας του σιρκουί, με δεδομένο ότι έχουν ήδη λάβει χώρα αρκετά σοβαρά ατυχήματα στην πίστα παρά το γεγονός ότι βρίσκεται στο πρόγραμμα της F1 για μόλις δύο χρόνια.

Αρχικά, έχουν τοποθετηθεί νέες γραμμές που προσιδιάζουν σε kerbs στις στροφές 3, 14, 19, 20 και 21, ενώ έχουν τοποθετηθεί κοίλα kerbs αντί για ατσάλινα στις στροφές 4, 8, 10, 11, 17 και 23.

Και η ορατότητα έχει πια βελτιωθεί, μεταφέροντας τους τοίχους στις στροφές 14 και 20 πιο πίσω, ενώ έχουν αλλαχθεί και οι φράχτες στις στροφές 8 και 10.

«Οι οδηγοί θα είναι πραγματικά πολύ ευχαριστημένοι γιατί προφανώς η πρώτη φορά που θα έχουν την ευκαιρία να ρίξουν μια ματιά θα είναι όταν περπατήσουν την Πέμπτη», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Grand Prix της Σαουδικής Αραβίας, Martin Whitaker στο podcast F1 Nation.

«Κατά τους χειμερινούς μήνες, κάναμε και πάλι μερικές πολύ ενδιαφέρουσες αλλαγές για να βελτιώσουμε την ορατότητα. Έτσι, σε πέντε από τις στροφές, μετακινήσαμε τους φράχτες πίσω από δύο έως επτά μέτρα. Έτσι, σε ορισμένα σημεία, είναι μια αρκετά σημαντική αλλαγή στη συνολική εμφάνιση και αίσθηση της πίστας».

Τέλος, στις στροφές 22 και 23, έχουν γίνει αλλαγές στη μορφολογία της πίστας, με αποτέλεσμα η ταχύτητα στην κορυφή της στροφής 23 να αναμένεται μειωμένη κατά 50 km/h.

Πηγή: Car & Driver

Pin It on Pinterest

Shares
Share This