Επιλογή Σελίδας

Του Γιάννη-Μάριου Παπαδόπουλου

Κι αν για τον Gino Rosato και τον Jonathan Giacobazzi επρόκειτο για μέλη εκτός του αυστηρά τεχνικού τμήματος, η παραίτηση του αεροδυναμιστή David Sanchez προκάλεσε αίσθηση, διότι επρόκειτο για έναν μηχανικό που βρισκόταν στο Maranello για μια δεκαετία, ο οποίος προτίμησε να επιστρέψει στη McLaren, έστω κι αν η βρετανική ομάδα υστερεί φανερά τη δεδομένη χρονική στιγμή συγκριτικά με τη Ferrari.

Η Corriere dello Sport κάνει λόγο για τους Enrico Cardile (διευθυντής σασί) και Laurent Mekies (αθλητικός διευθυντής), αναφέροντας πως «είναι έτοιμοι να μαζέψουν τα πράγματά τους» και να αποχωρήσουν από την ομάδα.

Η εφημερίδα τονίζει την επιθυμία του Vasseur να τους κρατήσει, αλλά προς το παρόν δεν φαντάζει βέβαιο κάτι τέτοιο.

Τις τελευταίες εβδομάδες η Ferrari δεν είχε σχολιάσει δημόσια αυτές τις φήμες, οι οποίες σταδιακά από φήμες είχαν μετατραπεί σε γεγονότα. Ωστόσο, ο Fred Vasseur, «έσπασε τη σιωπή του» σε συνέντευξή του στο γαλλικό περιοδικό Auto Hebdo, επιβεβαιώνοντάς τις φήμες, με αφορμή ερώτηση για την αποχώρηση του David Sanchez: «Είναι αναπόφευκτο. Υπάρχουν άνθρωποι που ήταν πολύ κοντά στον Binotto που προτιμούν να φύγουν. Δεν με πειράζει. Και υπάρχουν και άλλοι που ίσως φοβήθηκαν για το μέλλον τους».

Ο Vasseur έδειξε ενοχλημένος για το γεγονός ότι «η ομάδα έγινε στόχος μετά από έναν μόνο αγώνα. Στη συσχέτιση των δεδομένων μεταξύ της προσομοίωσης και της πίστας βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο».

Και προσέθεσε: «Ζήτησα από όλους να παραμείνουν συγκεντρωμένοι στην απόδοση και να βρουν λύσεις στα προβλήματα αξιοπιστίας, γιατί το πρωτάθλημα είναι μακρύ. Το Μπαχρέιν ήταν προφανώς αρνητικό από ορισμένες απόψεις, αλλά και θετικό από άλλες»

Πηγή: Car & Driver

Pin It on Pinterest

Shares
Share This