Επιλογή Σελίδας


Του Δημήτρη Μπίζα

Η τελευταία συνεδρίαση του Παγκόσμιου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της FIA για το 2021 έδωσε το γενικότερο πλαίσιο βάσει του οποίου θα κινηθεί η Formula 1 για τους κανονισμούς των μονάδων ισχύος από το 2026 και μετά.

Τα βασικά σημεία:

  • Διατηρείται ο θερμικός κινητήρα 1,6 λίτρων με turbo, με 100% βιώσιμα καύσιμα
  • Η δύναμη του ηλεκτροκινητήρα αυξάνεται στα 350 kW (από 120 kW που ήταν προηγουμένως)
  • Αφαιρείται το MGU-H (πάγιο αίτημα του VW Group)
  • Εισάγεται το όριο στους προϋπολογισμούς για την κατασκευή των κινητήρων

Για το ζήτημα του budget, η λογική πίσω από το cost cap είναι να κάνει πιο εύκολο στους νέους κατασκευαστές να εισέλθουν στο σπορ.

Τέλος, σύμφωνα με το TheRace.com, η απόφαση για το αν Porsche και Audi θα εισέλθουν στο σπορ θα παρθεί εντός του μήνα, με τη Red Bull να είναι πιθανή υποψήφια να δεχτεί κινητήριο σύνολο των Γερμανών.

Πηγή: Car & Driver

Pin It on Pinterest

Shares
Share This