Επιλογή Σελίδας


Με μια εξαιρετική εκκίνηση, που τον έφερε μπροστά από τις δύο Mercedes, ο Max Verstappen αναδείχτηκε πανηγυρικά νικητής στο Μεξικό, ανοίγοντας τη διαφορά στους 19 βαθμούς από τον Lewis Hamilton.

Την ανωτερότητα της Παρασκευής βρήκε η Red Bull σήμερα στο Autodromo Hermanos Rodriguez. Με τον Verstappen να καταφέρνει να ξεγελάσει την άμυνα της Mercedes στην εκκίνηση και να φρενάρει πρώτος για τη στροφή 1, ο αγώνας του αποδείχτηκε στη συνέχεια αρκετά εύκολος, έχοντας ρυθμό που ο Hamilton δεν μπορούσε να ακολουθήσει.

Χαρακτηριστικό της ανωτερότητας της RB16B σήμερα ήταν το γεγονός πως ο Perez βρισκόταν όλο τον αγώνα κοντά στον Hamilton, απειλώντας τον για τη 2η θέση, με τη μεταξύ τους μάχη να φτάνει μέχρι και τον τελευταίο γύρο του αγώνα.

Πάμε όμως να δούμε τί έγινε αναλυτικά σήμερα στο Μεξικό.

Με τα κόκκινα φώτα να σβήνουν στην εκκίνηση, οι δύο Mercedes εκκίνησαν κανονικά, ωστόσο αυτό δεν πτόησε τον Max Verstappen από το να προσπαθήσει να βρεθεί πρώτος. Ο Ολλανδός, μένοντας από την εξωτερική της στροφής 1, κατάφερε να περάσει και τις δύο (!) Mercedes, ενώ την ίδια στιγμή ο Bottas είχε τετακέ λόγω επαφής με την εμπρός πτέρυγα του Daniel Ricciardo.

Ταυτόχρονα, λίγο πιο πίσω, οι Ocon, Schumacher και Tsunoda είχαν επαφή μεταξύ τους, η οποία έθεσε εκτός μάχης τη Haas και την AlphaTauri.

Αμέσως η διαδικασία μπήκε υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, προκειμένου να περισυλλεγούν τα θραύσματα από τα μονοθέσια, μια διαδικασία που πήρε τρεις γύρους.

Έτσι, επανεκκίνηση είχαμε από την αρχή του πέμπτου γύρου, με τον Hamilton να προσπαθεί αμέσως να επιτεθεί στον Verstappen, εκμεταλλευόμενος τη μεγάλη ευθεία εκκίνησης/τερματισμού. Ωστόσο, ο Ολλανδός κατάφερε να διατηρήσει τη θέση του, μπαίνοντας σε διαδικασία να ανοίξει μια υγιή, εκτός ζώνης DRS διαφορά.

Αυτή τη φορά, η επανεκκίνηση δεν είχε απρόοπτα, με τις Ferrari να έχουν ανέβει στο 5-6 και τον Antonio Giovinazzi στην 7η θέση.

Την ίδια ώρα, Ricciardo και Bottas έπεσαν στις τελευταίες θέσεις, έχοντας μπροστά τους ένα δύσκολο έργο να ανέβουν σε βαθμολογούμενες θέσεις.

Αμέσως η διαφορά μεταξύ Verstappen και Hamilton πήγε στα τρία δευτερόλεπτα, με τον Ολλανδό να εκμεταλλεύεται τον καθαρό αέρα για να ανοίξει διαφορά ασφαλείας.

Πιο πίσω ωστόσο, όμορφες μάχες έδωσαν οι Raikkonen, Russell, Alonso, πετώντας εν τέλει τον οδηγό της Williams εκτός βαθμών.

Από τους πρώτους 10 γύρους κι έπειτα, άρχισε να ανοίγει το παράθυρο για αλλαγή της μέσης γόμας, με τους Latifi και Stroll να μπαίνουν από τους πρώτους, βάζοντας τη σκληρή.

Αμέσως η διαδικασία μπήκε υπό καθεστώς αυτοκινήτου ασφαλείας, προκειμένου να περισυλλεγούν τα θραύσματα από τα μονοθέσια, μια διαδικασία που πήρε τρεις γύρους.

Έτσι, επανεκκίνηση είχαμε από την αρχή του πέμπτου γύρου, με τον Hamilton να προσπαθεί αμέσως να επιτεθεί στον Verstappen, εκμεταλλευόμενος τη μεγάλη ευθεία εκκίνησης/τερματισμού. Ωστόσο, ο Ολλανδός κατάφερε να διατηρήσει τη θέση του, μπαίνοντας σε διαδικασία να ανοίξει μια υγιή, εκτός ζώνης DRS διαφορά.

Αυτή τη φορά, η επανεκκίνηση δεν είχε απρόοπτα, με τις Ferrari να έχουν ανέβει στο 5-6 και τον Antonio Giovinazzi στην 7η θέση.

Την ίδια ώρα, Ricciardo και Bottas έπεσαν στις τελευταίες θέσεις, έχοντας μπροστά τους ένα δύσκολο έργο να ανέβουν σε βαθμολογούμενες θέσεις.

Αμέσως η διαφορά μεταξύ Verstappen και Hamilton πήγε στα τρία δευτερόλεπτα, με τον Ολλανδό να εκμεταλλεύεται τον καθαρό αέρα για να ανοίξει διαφορά ασφαλείας.

Πιο πίσω ωστόσο, όμορφες μάχες έδωσαν οι Raikkonen, Russell, Alonso, πετώντας εν τέλει τον οδηγό της Williams εκτός βαθμών.

Από τους πρώτους 10 γύρους κι έπειτα, άρχισε να ανοίγει το παράθυρο για αλλαγή της μέσης γόμας, με τους Latifi και Stroll να μπαίνουν από τους πρώτους, βάζοντας τη σκληρή.

Στο τέλος του 29ου γύρου, ο Hamilton έκανε την αρχή, βάζοντας τη σκληρή γόμα. Την ίδια ώρα, η Red Bull επέλεξε να μην απαντήσει αμέσως με κάποιον από τους δύο οδηγούς της. Ο Hamilton εξασφάλισε με τον ρυθμό των νέων ελαστικών πως δεν θα χάσει τη δεύτερη θέση από τον Perez, προσπαθώντας να γεφυρώσει τη διαφορά από τον σαφώς ανώτερο ρυθμό του Verstappen.

Λίγους γύρους αργότερα απάντησε ο Verstappen, βάζοντας και ο Ολλανδός τη σκληρή γόμα για να πάει μέχρι το τέλος. Η διαφορά μεταξύ τους έπεσε λίγο σχετικά με το πώς ήταν πριν τα pit stops, ωστόσο ο Verstappen έδειχνε να ελέγχει τον αγώνα.

Στον 40ο γύρο έκανε την αλλαγή του και ο Perez, βγαίνοντας 9 γύρους πίσω από τον Hamilton με πιο φρέσκα ελαστικά και 30 γύρους περιθώριο να πιέσει για τη δεύτερη θέση.

Ο Μεξικανός άρχισε σταδιακά να μειώνει τη διαφορά, φτάνοντάς της κοντά στα 7. Από τη μεριά του, ο Hamilton ήξερε πως το καλύτερο που μπορούσε να πετύχει ήταν η δεύτερη θέση, προφυλάσσοντας τα ελαστικά του για μάχη με τον Perez στους τελευταίους γύρους.

Πιο πίσω, ο Gasly έκανε έναν σχετικά ήσυχο αγώνα, όντας στην 4η θέση, με τις Ferrari στο 5-6. Ο Vettel έκανε εξαιρετικό αγώνα όντας 7ος, με τους γερόλυκους Raikkonen, Alonso και τον Norris να κλείνουν την πρώτη δεκάδα.

Το βασικό σημείο ενδιαφέροντος στους τελευταίους γύρους ήταν μακράν η μάχη Hamilton – Perez. Ο Μεξικανός, με 13 γύρους να απομένουν, έπεσε κάτω από τα δύο δευτερόλεπτα, υποδηλώνοντας πως οι τελευταίοι γύροι θα έχουν αρκετό θέαμα.

Ο Perez βρέθηκε εντός ζώνης DRS τον 51ο γύρο, με τον Hamilton να προσπαθεί να κρατηθεί με νύχια και με δόντια στη 2η θέση.

Εν τέλει ο Βρετανός κατάφερε να κρατηθεί 2ος, θυμίζοντας την άμυνα που έκανε στον ίδιο ο Verstappen στον προηγούμενο αγώνα στο Austin. Κάπως έτσι, και χωρίς περαιτέρω απρόοπτα, ο αγώνας τελείωσε, με τον Verstappen να τερματίζει αιώνες μπροστά από τον ανταγωνισμό, και τους Hamilton και Perez να συμπληρώνουν το βάθρο.

Εκπληκτικός αγώνας και από τον Pierre Gasly και 4η θέση, με τους Leclerc – Sainz στο 5-6 να ανεβάζουν τη Ferrari στην 3η θέση στους Κατασκευαστές, μπροστά από τη McLaren και την πενιχρή συγκομιδή του ενός βαθμού του Norris. Ταχύτερος γύρος στον τελευταίο γύρο του αγώνα με τη μαλακή γόμα από τον Valtteri Bottas, που ωστόσο δεν κατάφερε να βαθμολογηθεί, απόρροια του συμβάντος με τον Ricciardo στην εκκίνηση.

Κάπως έτσι, Red Bull και Verstappen φεύγουν κερδισμένοι από το Μεξικό, καθ’ οδόν προς το Interlagos και τη Βραζιλία, σε μόλις μια εβδομάδα!

2021 Driver Standings

POS DRIVER NATIONALITY CAR PTS
1 Max Verstappen NED RED BULL RACING HONDA 312.5
2 Lewis Hamilton GBR MERCEDES 293.5
3 Valtteri Bottas FIN MERCEDES 185
4 Sergio Perez MEX RED BULL RACING HONDA 165
5 Lando Norris GBR MCLAREN MERCEDES 150
6 Charles Leclerc MON FERRARI 138
7 Carlos Sainz ESP FERRARI 130.5
8 Daniel Ricciardo AUS MCLAREN MERCEDES 105
9 Pierre Gasly FRA ALPHATAURI HONDA 86
10 Fernando Alonso ESP ALPINE RENAULT 60
11 Esteban Ocon FRA ALPINE RENAULT 46
12 Sebastian Vettel GER ASTON MARTIN MERCEDES 42
13 Lance Stroll CAN ASTON MARTIN MERCEDES 26
14 Yuki Tsunoda JPN ALPHATAURI HONDA 20
15 George Russell GBR WILLIAMS MERCEDES 16
16 Kimi Räikkönen FIN ALFA ROMEO RACING FERRARI 10
17 Nicholas Latifi CAN WILLIAMS MERCEDES 7
18 Antonio Giovinazzi ITA ALFA ROMEO RACING FERRARI 1
19 Mick Schumacher GER HAAS FERRARI 0
20 Robert Kubica POL ALFA ROMEO RACING FERRARI 0
21 Nikita Mazepin RAF HAAS FERRARI 0

2021 Constructor Standings

POS TEAM PTS
1 MERCEDES 478.5
2 RED BULL RACING HONDA 477.5
3 FERRARI 268.5
4 MCLAREN MERCEDES 255
5 ALPINE RENAULT 106
6 ALPHATAURI HONDA 106
7 ASTON MARTIN MERCEDES 68
8 WILLIAMS MERCEDES 23
9 ALFA ROMEO RACING FERRARI 11
10 HAAS FERRARI 0

Πηγή: F1 Fan