Επιλογή Σελίδας


Χωρίς να απειληθεί ουδέποτε μέσα στον αγώνα, ο Valtteri Bottas όδευσε προς μια εμφατική νίκη, έχοντας πίσω του στο βάθρο τις δύο Red Bull των Max Verstappen και Sergio Perez. 5η θέση για τον Hamilton που εκκίνουσε 11ος, 4η θέση για τον Charles Leclerc.

Με τις συνθήκες στην πίστα να δείχνουν πως ο αγώνας θα ακροβατεί μεταξύ στεγνού και βρεγμένου, όλοι οι οδηγοί επέλεξαν να εκκινήσουν με τα ενδιάμεσα ελαστικά, μιας και λίγη ώρα πριν είχε πέσει αρκετή βροχή στο Istanbul Park, παρ’ όλο που κατά την εκκίνηση αυτή είχε σταματήσει.

Με το σβήσιμο των 5 κόκκινων φώτων, οι περισσότεροι οδηγοί έφυγαν κανονικά, με μεγάλο χαμένο τον Fernando Alonso. Ο Ισπανός είχε επαφή στην πρώτη στροφή με τον Gasly που τον έριξε στις τελευταίες θέσεις, κάτι που επωφελήθηκε ο Lewis Hamilton ώστε να ανέλθει στην κατάταξη, έχοντας εκκινήσει 11ος. O Βρετανός βρέθηκε 9ος στο τέλος του πρώτου γύρου, την ώρα που ο Alonso είχε πίσω επαφή με τον Mick Schumacher.

Πιο μπροστά, ο Valtteri Bottas, έχοντας καθαρή εκκίνηση έμεινε μπροστά από τον Verstappen, από τον οποίο άρχισε να φτιάχνει και μια μικρή διαφορά κοντά στα δύο δευτερόλεπτα στους πρώτους γύρους.

Ο Hamilton ήθελε να ανέβει γρήγορα θέσεις, ώστε να βρεθεί όσο πιο κοντά γίνεται στους πρώτους. Παρά το ότι ο Yuki Tsunoda τον καθυστέρησε αρκετά, ο Βρετανός βρήκε τον τρόπο να βρεθεί μπροστά από την AlphaTauri του Ιάπωνα, περνώντας και λίγο αργότερα τον Lance Stroll, ανεβαίνοντας 7ος, με τον Lando Norris να παίρνει σειρά ένα μόλις γύρο μετά.

Εντυπωσιακή ήταν και η επάνοδος του Carlos Sainz της Ferrari στον αγώνα. Με τον Ισπανό να ξεκινά 19ος, οι πρώτοι γύροι ήταν μια συνεχής μάχη για ανέλιξη στο grid. Στον 16ο γύρο ο Sainz είχε καταφέρει να φτάσει μέχρι τη 10η θέση, μετά από μερικά εντυπωσιακά προσπεράσματα σε Russell, Vettel και τις Alfa Romeo.

Με την πίστα να στεγνώνει σταδιακά, πολλά ήταν τα ερωτηματικά για το επόμενο ελαστικό που θα έπρεπε να βάλουν οι οδηγοί. Με τα ενδιάμεσα να φθείρονται και να λειαίνεται η επιφάνειά τους, αλλά το οδόστρωμα να έχει αρκετή υγρασία, το εάν θα έπρεπε να χρησιμοποιηθούν slick ελαστικά ή όχι ήταν πονοκέφαλος για οδηγούς και ομάδες.

Ο πρώτος που μπήκε για ελαστικά, βάζοντας τα ενδιάμεσα, ήταν ο Daniel Ricciardo. Ο Αυστραλός, είχε περιοριστεί στην 16η θέση μέχρι εκείνο το σημείο, όντας πίσω από το George Russell για 22 γύρους.

Με τον αγώνα να προχωρά χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα, ο Hamilton συνέχιζε την πορεία του προς την κορυφή. Ο Βρετανός είχε ανέβει 5ος και είχε βάλει στο στόχαστρο τον Sergio Perez. Με τη διαφορά των δύο να είναι αρχικά στα 7,5 δευτερόλεπτα, ο οδηγός της Mercedes μάζεψε σταδιακά τη διαφορά, ρίχνοντάς τη στα 3 δευτερόλεπτα.

Μετά από αρκετούς γύρους ο Hamilton βρέθηκε εντός δευτερολέπτου από τον Perez, με τους δύο να επιδίδονται σε μια πανέμορφη μάχη για την 4η θέση.

Στον 35ο γύρο και έπειτα, άρχισαν όλο και περισσότεροι οδηγοί να μπαίνουν για αλλαγή ελαστικών, βάζοντας όλοι τα ενδιάμεσα, δεδομένου ότι σε πολλά σημεία της πίστας έπεφτε βροχή. Από τους πρώτους, ο Verstappen μπήκε πρώτος στον 37ο γύρο, με τους Bottas και Perez να ακολουθούν ένα γύρο μετά.

Ρίσκο πήρε ο Sebastian Vettel, βάζοντας τη μέση γόμα, ωστόσο δεν του βγήκε, με το slick ελαστικό να μην έχει πρόσφυση στην πίστα.

Την ώρα που όλοι άλλαξαν ελαστικά, μοναδικοί που έμειναν εκτός ήταν οι Leclerc και Hamilton. Ο μεν Μονεγάσκος βρισκόταν στην πρώτη θέση και ήθελε να κυνηγήσει μια πιθανή νίκη, ενώ ο Hamilton βρισκόταν 4ος, στα 4 δευτερόλεπτα από τον 3ο Verstappen. Ο Βρετανός είχε εφάμιλλο ρυθμό με τους υπόλοιπους, παίρνοντας το ρίσκο να μείνει έξω και να δει εάν η πίστα θα στεγνώσει στους τελευταίους γύρους αρκετά για slick ελαστικά, ώστε να κάνει ένα pit stop λιγότερο από το υπόλοιπο grid.

Εν τέλει ο Bottas μάζεψε τη διαφορά από τον Leclerc, καταλαμβάνοντας ξανά την πρώτη θέση, με τον οδηγό της Ferrari λίγο μετά να μπαίνει για αλλαγή ελαστικών και να βγαίνει 4ος, μπροστά από τον Perez.

Λίγο μετά ακολούθησε και ο Lewis Hamilton, ο οποίος έβλεπε τη διαφορά του από τους υπόλοιπους που είχαν αλλάξει ελαστικά να συρρικνώνεται. Ο Βρετανός βγήκε πίσω από τον Perez, την ώρα που ο Μεξικανός προσπερνούσε τον Leclerc για την τρίτη θέση του βάθρου.

Λίγο μετά ο Leclerc έπεσε και στα δόντια του Hamilton, ο οποίος όμως δεν κατάφερε να φέρει τα νέα ενδιάμεσα ελαστικά του στο σωστό παράθυρο λειτουργίας, μην καταφέρνοντας εν τέλει να απειλήσει τον Μονεγάσκο.

Έτσι, χωρίς να αλλάξει κάτι μπροστά, νικητής με εμφατική διαφορά αναδείχτηκε ο Valtteri Bottas, με τις δύο Red Bull των Verstappen και Hamilton να τον ακολουθούν στο βάθρο.

4ος τερμάτισε ο Charles Leclerc, με τον Hamilton εν τέλει 5ο, μπροστά από τους Gasly και Norris.

Έτσι, ο Verstappen πήρε 8 βαθμούς παραπάνω από τον Hamilton στην Τουρκία, γεγονός που τον έφερε στην πρώτη θέση του Πρωταθλήματος, με 6 βαθμούς διαφορά και 6 αγώνες να απομένουν για το πέσιμο της αυλαίας στη φετινή σεζόν.

Περισσότερα σε λίγο…

FORMULA 1 ROLEX TURKISH GRAND PRIX 2021 – RACE RESULT

Intercity Istanbul Park, Istanbul

POS NO DRIVER CAR LAPS TIME/RETIRED
1 77 Valtteri Bottas MERCEDES 58 1:31:04.103
2 33 Max Verstappen RED BULL RACING HONDA 58 +14.584s
3 11 Sergio Perez RED BULL RACING HONDA 58 +33.471s
4 16 Charles Leclerc FERRARI 58 +37.814s
5 44 Lewis Hamilton MERCEDES 58 +41.812s
6 10 Pierre Gasly ALPHATAURI HONDA 58 +44.292s
7 4 Lando Norris MCLAREN MERCEDES 58 +47.213s
8 55 Carlos Sainz FERRARI 58 +51.526s
9 18 Lance Stroll ASTON MARTIN MERCEDES 58 +82.018s
10 31 Esteban Ocon ALPINE RENAULT 57 +1 lap
11 99 Antonio Giovinazzi ALFA ROMEO RACING FERRARI 57 +1 lap
12 7 Kimi Räikkönen ALFA ROMEO RACING FERRARI 57 +1 lap
13 3 Daniel Ricciardo MCLAREN MERCEDES 57 +1 lap
14 22 Yuki Tsunoda ALPHATAURI HONDA 57 +1 lap
15 63 George Russell WILLIAMS MERCEDES 57 +1 lap
16 14 Fernando Alonso ALPINE RENAULT 57 +1 lap
17 6 Nicholas Latifi WILLIAMS MERCEDES 57 +1 lap
18 5 Sebastian Vettel ASTON MARTIN MERCEDES 57 +1 lap
19 47 Mick Schumacher HAAS FERRARI 56 +2 laps
20 9 Nikita Mazepin HAAS FERRARI 56 +2 laps

2021 Driver Standings

POS DRIVER NATIONALITY CAR PTS
1 Max Verstappen NED RED BULL RACING HONDA 262.5
2 Lewis Hamilton GBR MERCEDES 256.5
3 Valtteri Bottas FIN MERCEDES 177
4 Lando Norris GBR MCLAREN MERCEDES 145
5 Sergio Perez MEX RED BULL RACING HONDA 135
6 Carlos Sainz ESP FERRARI 116.5
7 Charles Leclerc MON FERRARI 116
8 Daniel Ricciardo AUS MCLAREN MERCEDES 95
9 Pierre Gasly FRA ALPHATAURI HONDA 74
10 Fernando Alonso ESP ALPINE RENAULT 58
11 Esteban Ocon FRA ALPINE RENAULT 46
12 Sebastian Vettel GER ASTON MARTIN MERCEDES 35
13 Lance Stroll CAN ASTON MARTIN MERCEDES 26
14 Yuki Tsunoda JPN ALPHATAURI HONDA 18
15 George Russell GBR WILLIAMS MERCEDES 16
16 Nicholas Latifi CAN WILLIAMS MERCEDES 7
17 Kimi Räikkönen FIN ALFA ROMEO RACING FERRARI 6
18 Antonio Giovinazzi ITA ALFA ROMEO RACING FERRARI 1
19 Mick Schumacher GER HAAS FERRARI 0
20 Robert Kubica POL ALFA ROMEO RACING FERRARI 0
21 Nikita Mazepin RAF HAAS FERRARI 0

2021 Constructor Standings

POS TEAM PTS
1 MERCEDES 433.5
2 RED BULL RACING HONDA 397.5
3 MCLAREN MERCEDES 240
4 FERRARI 232.5
5 ALPINE RENAULT 104
6 ALPHATAURI HONDA 92
7 ASTON MARTIN MERCEDES 61
8 WILLIAMS MERCEDES 23
9 ALFA ROMEO RACING FERRARI 7
10 HAAS FERRARI 0

Pin It on Pinterest

Shares
Share This