Επιλογή Σελίδας


Του Δημήτρη Μπίζα

Η εύκολη απάντηση σε αυτήν την ερώτηση, θα ήταν «πετροδόλαρα, να γιατί!».

Και όμως, η Formula 1 έχει τέτοιες πηγές εσόδων, από το Μπαχρέιν και το Άμπου Ντάμπι – αμφότερα στο φετινό πρόγραμμα, και μάλιστα στις δύο άκρες του.

Τώρα, οι ιθύνοντες του σπορ, προεξάρχοτος του CEO Stefano Domenicali, αναζητούν μία πίστα που θα αντικαταστήσει στο πρόγραμμα το Grand Prix Αυστραλίας, ή να έχει καλυμμένη μία θέση σε περίπτωση που ακυρωθεί αυτό της Ιαπωνίας.

Και, σύμφωνα με δημοσιεύματα τόσο του Racefans.net, όσο και του Auto Motor undSport, το Κατάρ παρουσιάζει ως η επικρατέστερη επιλογή.

Το πρώτο μέσο, μάλιστα, δίνει και την εξήγηση για αυτήν την κατεύθυνση που έχει πάρει το σπορ.

Ενώ θα μπορούσε να διοργανώσει έναν δεύτερο αγώνα στο Σακχίρ, στο Outer Circuit που πέρυσι είδε τον Sergio Perez να παίρνει την πρώτη νίκη της καριέρας του με τη Racing Point, η Liberty Media επιμένει στο Losail, την πίστα που στο διεθνές στερέωμα έχει κάνει γνωστή το MotoGP.

Ο λόγος έγκειται στην προσπάθεια του σπορ να προσελκύσει το Volkswagen Group να εμπλακεί από το 2025.

Το εθνικό ταμείο του Κατάρ, το QIA, κατέχει το 14,6% των μετοχών στο VW Group, και το 17% της ψήφου βάσει του μετοχικού πακέτου και του πώς μοιράζονται οι ψήφοι στο Δ.Σ.

Προσφέροντας o Domenicali στη χώρα του Κόλπου ένα Grand Prix F1, προσπαθεί να εξασφαλίσει πως, όταν έρθει η ώρα της απόφασης για την είσοδο της Audi ή της Porsche στο σπορ, το QIA θα ψηφίσει υπέρ.

Φυσικά, βρισκόμαστε στον Ιούλιο, και το να γίνει ένα Grand Prix από το πουθενά για πρώτη φορά στο Losail θα είναι ιδιαίτερα απαιτητική συνθήκη, αλλά όλα συγκλίνουν πως θα γίνει, και μάλιστα ως νυχτερινός αγώνας.

Πηγή: Car & Driver

Pin It on Pinterest

Shares
Share This