Επιλογή Σελίδας


Του Δημήτρη Μπίζα

Η Pirelli χρειάστηκε κάτι παραπάνω από μία εβδομάδα για να κάνει τους απαραίτητους ελέγχους στα ελαστικά των Verstappen και Stroll.

Αμφότεροι είδαν τα πίσω αριστερά ελαστικά τους να κλατάρουν, με τον Ολλανδό οδηγό της Red Bull να χάνει έτσι και μία σχεδόν βέβαιη νίκη στους δρόμους του Μπακού.

Μετά από εξονυχιστικό έλεγχο όχι μόνο σε αυτά τα ελαστικά, αλλά στα σετ άλλων οδηγών, που είχαν ολοκληρώσει αντίστοιχου μεγέθους stints, η ιταλική εταιρεία κατέληξε στην αιτία των αστοχιών.

Σύμφωνα με την ίδια, κι οι δύο αστοχίες προήλθαν από περιφερειακό σκίσιμο του εσωτερικού μέρος του πλάγιου μέρους του ελαστικού, που μπορεί να σχετίζεται με τις συνθήκες υπό τις οποίες έτρεξε αυτό, παρά το γεγονός ότι καμία ομάδα δεν παρέκλινε από τις ελάχιστες πιέσεις και τις θερμοκρασίες στις κουβέρτες πριν τον αγώνα.

Η Pirelli έχει καταθέσει τα ευρήματά της στη FIA, και θα εργαστεί μαζί της για να προχωρήσει στις απαραίτητες αλλαγές, ώστε να αποτραπεί επανάληψη αντίστοιχου συμβάντος.

Στην ανακοίνωση της Pirelli απάντησε με δική της η Red Bull, η οποία αναφέρει μεταξύ άλλων πως συνεργάστηκε με την προμηθεύτρια ελαστικών, και πως δεν υπήρξε κάποια αστοχία από την πλευρά του μονοθέσιου που να συνεισέφερε στο κλατάρισμα.

Πηγή: Car & Driver

Pin It on Pinterest

Shares
Share This