Επιλογή Σελίδας


Ο Top Gun πυροβόλησε πρώτος στην έρημο καθώς ο Zarco και ο Bagnaia πάλεψαν με τον Mir στην τελευταία στροφή.

Θέλαμε πυροτεχνήματα και τα πήραμε. Ο πρώτος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος FIM MotoGP του 2021 ήταν ένα πολύ καλός στο Grand Prix του Κατάρ, καθώς ο Maverick Viñales της Monster Energy Yamaha MotoGP ξεκίνησε έναν εκπληκτικό αγώνα για να διεκδικήσει τη νίκη. Ο αριθμός 12 ανέβηκε θέσεις για να νικήσει τελικά τον δεύτερο Johann Zarco (Pramac Racing) με λίγο περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο, με τον Γάλλο και τον Francesco Bagnaia (Ducati Lenovo Team) στη συνέχεια να κερδίζει τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Joan Mir (Team Suzuki Ecstar) στο τρέξιμο προς τη γραμμή για να ολοκληρώσετε το βάθρο την πρώτη νύχτα.

Η έναρξη του αγώνα ήταν κάτι αξιοσημείωτο για την Ducati. Οι Bagnaia, Jack Miller (Ducati Lenovo Team), Zarco και Jorge Martin (Pramac Racing) – ο τελευταίος από την 14η στο grid – όλοι προωθήθηκαν μπροστά, καθώς η Ducati απέδειξε για άλλη μια φορά την εκληπκτική της εκκίνηση, με το ξεπέταγμα του Martin ιδιαίτερα καθώς ο πρωτάρης βρήκε στους συναδέλφους του με τις GP21 στις πρώτες τέσσερις θέσεις. Ο teammate του Fabio Quartararo στη Monster Energy Yamaha MotoGP Viñales βγήκε λίγο έξω από τη γραμμή, και αναγκάστηκε να μπει πίσω από το group της Borgo Panigale.

Ο Bagnaia κρατήθηκε μπροστά από τον Miller, τον Zarco και τον Martin, προτού ο Zarco πάρει το slipstream από τον Miller κάτω στην ευθεία και άρπαξε την P2 από τον Αυστραλό. Μετά την αργή εκκίνηση, οι δύο εργοστασικές Yamaha επανασυντάχτηκαν και σύντομα βρήκαν πέρασαν τον rookie Martin στον 3ο γύρο. Ακριβώς πίσω, ο Valentino Rossi (Petronas Yamaha SRT) είχε μάχη με τον Alex Rins (Team Suzuki Ecstar) και τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Mir, το δίδυμο των GSX-RR ξεπέρασε τον Doctor και αρχίζει να κυνηγά τον Martin.

Πάνω στην κορυφή, οι πέντε πρώτοι ήταν μαζί. Ο Quartararo και ο Viñales ήταν προσκολλημένοι στο πίσω μέρος του Miller, καλά νέα για τις δύο Yamahas, καθώς ο Pecco κράτησε σταθερό το προβάδισμα. Ωστόσο, ο Quartararo δεν κρατήθηκε, και ο El Diablo έκανε επίθεση στο εσωτερικό του Miller στη στροφή 15. Η Ducati πέρασε ξανά στην ευθεία, αλλά η συγκλονιστική δουλειά στα φρένα επέτρεψε στον αναβάτη της Yamaha να πάρει και να κρατήσει την P3.

Λίγους γύρους αργότερα, ο Viñales αποφάσισε να περάσει και αυτός τον Miller. Η στροφή 10 ήταν το επιλεγμένο σημείο του Ισπανού και ο Miller βρέθηκε στη συνέχεια στην P5 – δυσκολευόταν ή έπαιζε το μακροπρόθεσμο παιχνίδι; Εν τω μεταξύ, με ελεύθερο αέρα, ο Rins πλησιάζε τους ηγέτες και σύντομα ήταν ακριβώς πίσω από τον Miller. Ο Viñales ήταν ο αυτός που άρχισε να φαίνεται ανυπόμονος, ακριβώς πίσω από τον Quartararo…

Το πρώτο group, που καλύφθηκε από 1,4 δευτερόλεπτα, ήταν πάνω από δύο δευτερόλεπτα μπροστά από την έβδομη θέση του Mir και με 12 γύρους να απομένουν, ο Viñales ανέβηκε στην P3 και αμέσως έκλεισε σε λίγα δέκατα τη διαφορά με τον Zarco. Και με 11 γύρους να απομένουν, ο Viñales πήγε στην εσωτερική του αναβάτη της Pramac Racing για την P2 και άρχισε να πιάνει τον τον πρώτο του αγώνα Bagnaia. Ακριβώς πίσω, ο Rins είχε επίσης περάσει τον Quartararo και καθώς ο αγώνας μπήκε στο μισό στάδιο, οι Mir και Aleix Espargaro (Aprilia Racing Team Gresini) είχαν πλέον φτάσει τον #20 της Yamaha.

Το δυνατό σημείο του Viñales και της Yamaha στη μέση των στροφών ήταν ξεκάθαρο και η στροφή 10 ήταν για άλλη μια φορά το επιλεγμένο πέρασμα για τον Top Gun. Για πρώτη φορά, ο ηγέτης του αγώνα δεν ήταν ο Pecco, καθώς ο Viñales πέρασε μπροστά στον 15ο γύρο, αλλά οι κορυφαίοι οκτώ αναβάτες ήταν ακόμα εντός 2,3 δευτερολέπτων. Με τον Pol Espargaro (Repsol Honda Team) στην P9 μόλις 3,5 δευτερόλεπτα από την 1η θέση επίσης, θα μπορούσε ο αριθμός 12 της Yamaha να απομακρυνθεί από το group;

Ήταν ένα προβάδισμα μισού δευτερολέπτου με έξι γύρους να απομένουν, καθώς πίσω από τον Zarco έφτασε ο Bagnaia για την P2 στη στροφή 1 και ο Mir πέρασε τον Miller για να πάρει την πέμπτη θέση. Με πέντε γύρους, όμως, ο Viñales και ο Zarco άρχισαν να ξεφεύγουν και ο Top Gun είχε το προβάδισμα σε 0,7 δευτερόλεπτα καθώς ο Zarco, με τη σειρά του, κράτησε ένα δευτερόλεπτο έναντι του Bagnaia. Πίσω από αυτόν, ο Mir ήταν τώρα μπροστά από τον teammate του Rins για την P4. Αλλά ο Viñales έκανε check out και το χάσμα φάνηκε να ανεβαίνει σε 1,6 δευτερόλεπτα όχι πολύ αργότερα, αφήνοντας την μάχη για το βάθρο πίσω του στη σκόνη.

Εν τω μεταξύ, η μάχη για το βάθρο ήταν σε πλήρη ροή. Ο Mir, στην 6η στροφή, έβαλε τη Suzuki του στο εσωτερικό της Ducati του Bagnaia και ξαφνικά, φάνηκε πως και η δεύτερη θέση του Zarco απειλείται. Καθώς έφτασε ο τελευταίος γύρος, ο Mir προσπαθούσε απεγνωσμένα να βρει έναν τρόπο να περάσει τον αριθμό 5, αλλά ο αναβάτης της Suzuki έπρεπε να είναι υπομονετικός. Η κίνηση έγινε όμως καθώς ο πρωταθλητής πέρασε στην προτελευταία στροφή, αφήνοντας μόνο μια ακόμη στροφή και ένα τρέξιμο προς τη γραμμή να στέκεται ανάμεσα στον Mir και ένα εκπληκτικό βάθρο. Οι δύο Ducati επρόκειτο να αποδείξουν πόσο γρήγορες ήταν σε ευθεία γραμμή, και καθώς η Suzuki πήγε ελαφρώς ανοικτά στην τελική στροφή, ο Zarco και ο Bagnaia εξαπέλυσαν την ισχύ τους προς τη σημαία – και απλά, πέρασαν τον Mir στο νήμα.

Ο Viñales είχε ήδη ξεπεράσει τη γραμμή πολύ μπροστά από τους άλλους για να ξεκινήσει το 2021 με στιλ, ωστόσο, κερδίζοντας στο Losail για δεύτερη φορά και σε διαφορετικό τρόπο από τη νίκη του το 2017. Ο Zarco πήρε τη δεύτερη θέση ως κορυφαίος ανεξάρτητος και κορυφαίος της Ducati, με τον Bagnaia να κάνει το ντεμπούτο του στα εργοστασιακά κόκκινο χρώματα στο βάθρο στην τρίτη θέση.

Ο Quartararo πέρασε τη γραμμή τρία δευτερόλεπτα πίσω από τον teammate του στην P5 καθώς ο Γάλλος πέρασε τον Rins κατά μόλις τρία δέκατα, και δυόμισι δευτερόλεπτα πιο κάτω, ο Aleix Espargaro έβαλε την Aprilia στη μάχη για μία φανταστική P7. Ο Aleix κέρδισε επίσης τον μικρότερο αδερφό του Pol με μόλις 0,056 δευτερόλεπτα καθώς ο τελευταίος έκανε ένα εντυπωσιακό ντεμπούτο με την Repsol Honda.

Ο Miller, εν τω μεταξύ, αναγκάστηκε να ικανοποιηθεί με την ένατη θέση. Ο αριθμός 43 έπεσε προς τα πίσω στα τελευταία στάδια και πέρασε τη γραμμή πιο πίσω από εκεί που θα ήθελε, θέλοντας να ανακάμψει το επόμενο Σαββατοκύριακο. Ο κορυφαίος rookie ηταν ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto2 Enea Bastianini (Esponsorama Racing) στη δέκατη, καθώς μόλις εννέα δευτερόλεπτα χώρισαν τον Ιταλό από τη νίκη του αγώνα και έκανε το ντεμπούτο του μέσα στη δεκάδα.

Ο Stefan Bradl (Repsol Honda Team) έκανε μια άλλη καλή δουλειά αντικαθιστώντας τον Marc Marquez, ο Γερμανός τερμάτισε στην P11 μπροστά από τον Rossi στην 12η θέση. Όχι ο αγώνας που ο Γιατρός θα ήθελε εκκινώντας από την P4 στο grid καθώς αυτός και ο Franco Morbidelli υπέστησαν μια πολύ δύσκολη βραδιά – ο τελευταίος τερμάτισε έξω από τους πόντους στην P18 μετά από ένα πρόβλημα. Ο Miguel Oliveira (Red Bull KTM Factory Racing) ήταν ο κορυφαίος αναβάτης της KTM στην P13, με τον Brad Binder και τον γρήγορο στην εκκίνηση Martin να παίρνουν τους υπόλοιπους πόντους που προσφέρονται στις P14 και P15.

Αυτά από μια εκπληκτική αρχή της σεζόν. Ο Viñales ήταν μια ασταμάτητη δύναμη στην έρημο για δεύτερη φορά και ο Zarco και ο Bagnaia διασφαλίζουν ότι η Ducati έχει κάτι να λέει. Ο Mir απέδειξε ακριβώς γιατί αυτός και η Suzuki είναι πρωταθλητές με μια αριστοκρατική βόλτα την Κυριακή. Ο 1ος Γύρος είναι τώρα στα βιβλία ιστορίας και ο 2ος Γύρος εδώ στη Losail είναι πολύ κοντά!

BARWA GRAND PRIX OF QATAR – MotoGP Race Classification 2021 (Doha)

Pos. Num. Rider Nation Team Bike Km/h Time/Gap
1 12 Maverick VIÑALES SPA Monster Energy Yamaha MotoGP Yamaha 167.1 42’28.663
2 5 Johann ZARCO FRA Pramac Racing Ducati 167.1 +1.092
3 63 Francesco BAGNAIA ITA Ducati Lenovo Team Ducati 167.1 +1.129
4 36 Joan MIR SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 167.1 +1.222
5 20 Fabio QUARTARARO FRA Monster Energy Yamaha MotoGP Yamaha 166.9 +3.030
6 42 Alex RINS SPA Team SUZUKI ECSTAR Suzuki 166.9 +3.357
7 41 Aleix ESPARGARO SPA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 166.7 +5.934
8 44 Pol ESPARGARO SPA Repsol Honda Team Honda 166.7 +5.990
9 43 Jack MILLER AUS Ducati Lenovo Team Ducati 166.7 +7.058
10 23 Enea BASTIANINI ITA Esponsorama Racing Ducati 166.5 +9.288
11 6 Stefan BRADL GER Repsol Honda Team Honda 166.5 +10.299
12 46 Valentino ROSSI ITA Petronas Yamaha SRT Yamaha 166.4 +10.742
13 88 Miguel OLIVEIRA POR Red Bull KTM Factory Racing KTM 166.4 +11.457
14 33 Brad BINDER RSA Red Bull KTM Factory Racing KTM 166.2 +14.100
15 89 Jorge MARTIN SPA Pramac Racing Ducati 166.1 +16.422
16 10 Luca MARINI ITA SKY VR46 Esponsorama Ducati 165.8 +20.916
17 27 Iker LECUONA SPA Tech 3 KTM Factory Racing KTM 165.8 +21.026
18 21 Franco MORBIDELLI ITA Petronas Yamaha SRT Yamaha 165.6 +23.892
19 32 Lorenzo SAVADORI ITA Aprilia Racing Team Gresini Aprilia 164.1 +46.346
Not Classified
73 Alex MARQUEZ SPA LCR Honda CASTROL Honda 166.3 9 Laps
30 Takaaki NAKAGAMI JPN LCR Honda IDEMITSU Honda 165.0 16 Laps
Not Finished 1st Lap
9 Danilo PETRUCCI ITA Tech 3 KTM Factory Racing KTM 0 Lap

Weather Conditions

  • Track Condition: Dry
  • Air: 20º
  • Humidity: 60%
  • Ground: 22º

Records:

Pole Lap: Francesco BAGNAIA 1’52.772 171.7 Km/h
Fastest Lap: Lap: 4 Maverick VIÑALES 1’54.624 168.9 Km/h
Best Race Lap.: 2021 Maverick VIÑALES 1’54.624 168.9 Km/h
All Time Lap Record: 2021 Francesco BAGNAIA 1’52.772 171.7 Km/h

MotoGP World Standing 2021

Pos. Rider Bike Nation Points
1 Maverick VIÑALES Yamaha SPA 25
2 Johann ZARCO Ducati FRA 20
3 Francesco BAGNAIA Ducati ITA 16
4 Joan MIR Suzuki SPA 13
5 Fabio QUARTARARO Yamaha FRA 11
6 Alex RINS Suzuki SPA 10
7 Aleix ESPARGARO Aprilia SPA 9
8 Pol ESPARGARO Honda SPA 8
9 Jack MILLER Ducati AUS 7
10 Enea BASTIANINI Ducati ITA 6
11 Stefan BRADL Honda GER 5
12 Valentino ROSSI Yamaha ITA 4
13 Miguel OLIVEIRA KTM POR 3
14 Brad BINDER KTM RSA 2
15 Jorge MARTIN Ducati SPA 1
16 Luca MARINI Ducati ITA
17 Iker LECUONA KTM SPA
18 Franco MORBIDELLI Yamaha ITA
19 Lorenzo SAVADORI Aprilia ITA
20 Alex MARQUEZ SPA
21 Takaaki NAKAGAMI JPN
22 Danilo PETRUCCI ITA

Pin It on Pinterest

Shares
Share This