Του Δημήτρη Μπίζα
Είναι κλισέ, αλλά είναι κι αλήθεια: στις δοκιμές το πιο βασικό είναι να συμπληρώσεις πολλούς γύρους, να γράψεις χιλιόμετρα και να συλλέξεις δεδομένα προς ανάλυση.
Στο τεστ του Μπαχρέιν, η τυπική αξιοπιστία των περισσότερων ομάδων όπως αυτή φάνηκε να ισχύει στη Βαρκελώνη, συνεχίστηκε περίπου σε αυτά τα επίπεδα και εδώ.
Οι γύροι που συμπλήρωσαν οι ομάδες:
| Ομάδα | 1η Μέρα | 2η Μέρα | 3η Μέρα | Συνολικοί γύροι |
| Mercedes | 122 | 114 | 149 | 385 |
| AlphaTauri | 103 | 120 | 148 | 371 |
| Ferrari | 116 | 114 | 119 | 349 |
| Alfa Romeo | 120 | 73 | 150 | 343 |
| Aston Martin | 89 | 116 | 134 | 339 |
| Red Bull | 138 | 86 | 96 | 320 |
| Alpine | 66 | 111 | 122 | 299 |
| Williams | 104 | 12 | 124 | 240 |
| Haas | 47 | 83 | 95 | 225 |
| McLaren | 50 | 60 | 90 | 200 |
Σε ό,τι αφορά τους χρόνους, ισχύουν όλες οι γνωστές-άγνωστες παράμετροι, όπως τα επίπεδα καυσίμου στο ντεπόζιτο, το mode λειτουργίας του κινητήρα, το πόσο πίεζε ο οδηγός, κι άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν το τι θα γράψει το χρονόμετρο.
Οι χρόνοι συνολικά από το τεστ:
Πηγή: Car & Driver

















