Επιλογή Σελίδας


Του Δημήτρη Μπίζα

Είναι κλισέ, αλλά είναι κι αλήθεια: στις δοκιμές το πιο βασικό είναι να συμπληρώσεις πολλούς γύρους, να γράψεις χιλιόμετρα και να συλλέξεις δεδομένα προς ανάλυση.

Στο τεστ του Μπαχρέιν, η τυπική αξιοπιστία των περισσότερων ομάδων όπως αυτή φάνηκε να ισχύει στη Βαρκελώνη, συνεχίστηκε περίπου σε αυτά τα επίπεδα και εδώ.

Οι γύροι που συμπλήρωσαν οι ομάδες: 

Ομάδα 1η Μέρα 2η Μέρα 3η Μέρα Συνολικοί γύροι
Mercedes 122 114 149 385
AlphaTauri 103 120 148 371
Ferrari 116 114 119 349
Alfa Romeo 120 73 150 343
Aston Martin 89 116 134 339
Red Bull 138 86 96 320
Alpine 66 111 122 299
Williams 104 12 124 240
Haas 47 83 95 225
McLaren 50 60 90 200

Σε ό,τι αφορά τους χρόνους, ισχύουν όλες οι γνωστές-άγνωστες παράμετροι, όπως τα επίπεδα καυσίμου στο ντεπόζιτο, το mode λειτουργίας του κινητήρα, το πόσο πίεζε ο οδηγός, κι άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν το τι θα γράψει το χρονόμετρο. 

Οι χρόνοι συνολικά από το τεστ:

Πηγή: Car & Driver