Του Δημήτρη Μπίζα
Ο κινητήρας της Renault υπήρξε η αχίλλειος πτέρνα της ομάδας (είτε ως Renault, είτε ως Alpine), καθώς πάντα υστερούσε του ανταγωνισμού σε απόδοση, αρκετά για να την αφήνει σε δύσκολη θέση, ιδίως το 2021.
Ο λόγος που η περυσινή σεζόν είδε την ομάδα να μην προοδεύει καθόλου σε αυτόν τον τομέα, είναι γιατί όλοι στο Viry-Chatillon, τις εγκαταστάσεις για τον κινητήρα των Γάλλων, εργάζοναν νυχθημερόν στο νέο κινητήριο σύνολο, αυτό που σε μεγάλο βαθμό θα συνεχίσει να τροφοδοτεί τις προσπάθειες του Enstone ως και το 2025.
Το concept που ακολούθησαν παραπέμπει σε εκείνο της Mercedes, με τον χωρισμό του turbo σε δύο μέρη, και ως τώρα μοιάζει να λειτουργεί, παρά τα αρχικά προβλήματα αξιοπιστίας.
Ο Otmar Szafnauer, που μόλις πριν από δύο μήνες ανέλαβε τα ηνία της Alpine, έδωσε τα εύσημα στους μηχανικούς στο Viry, καθώς υπολογίζεται πως πλέον η PU τους υστερεί κατά 10 hp του ανταγωνισμού:
«Πιστεύουμε πως έχουμε κάνει σημαντικά βήματα προόδου με τη μονάδα ισχύος μας. Είμαστε περίπου 10 ίππους μακριά από τον πιο δυνατό κινητήρα, κάπου στη μέση.
«Το Viry έκανε εξαιρετική δουλειά. Τώρα εναπόκειται σε μας να συνεχίσουμε να εξελίσσουμε το μονοθέσιο.»
Ο Αμερικανός μίλησε και για τον κινητήρα που άλλαξε αναγκαστικά ο Fernando Alonso πριν τον αγώνα στη Σαουδική Αραβία:
«Ήταν προληπτική η αλλαγή, δοκιμάσαμε κάποια πράγματα στο δυναμόμετρο κι όλα φάνηκαν εντάξει.
«Οπότε, αυτός ο κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί ξανά. Ο άλλος, με το πρόβλημα με την αντλία νερού, υπερθερμάνθηκε λόγω του προβλήματα, επομένως δεν μπορεί να μπει ξανά στο μονοθέσιο. Αλλά δεν θα έχουμε πρόβλημα.»
Πηγή: Car & Driver


















