Του Δημήτρη Μπίζα
Το ενδιαφέρον όλο και περισσότερων χωρών και promoters για τη διεξαγωγή αγώνα Formula 1 αυξάνεται εκθετικά, και το σπορ καλείται να διαχειριστεί τις διαθέσιμες θέσεις στο καλεντάρι, που δεν πρέπει να ξεπερνά τους 24 αγώνες.
Το Λας Βέγκας και το Κατάρ έρχονται το 2023, ενώ αναμένεται να επιστρέψει κι η Κίνα σύντομα, οπότε κάποιοι αγώνες πρέπει να αποχωρήσουν.
Σύμφωνα με το πάντα έγκυρο ρεπορτάζ του Auto Motor und Sport, το Μονακό και το Σπα βλέπουν τις -δεδομένες μέχρι πρότινος- θέσεις τους στο καλεντάρι να… τρίζουν, με τη Liberty να μην προστατεύει πια τις παραδοσιακές διαδρομές, όπως έκανε τα πρώτα χρόνια στο τιμόνι του σπορ.
Ειδικά για το Μονακό, οι ιθύνοντες της F1 δε βλέπουν το όφελος να συνεχίσει το άθλημα να επισκέπτεται το Πριγκιπάτο, καθώς δεν έχει οικονομικές απολαβές, ενώ διαφημίζει και τους δικούς του χορηγούς.
Σε ό,τι αφορά την προσθήκη νέων αγώνων, η Νότια Αφρική αναμένεται να γυρίσει στο πρόγραμμα, με την πίστα του Κιαλάμι, αρχής γενομένης από το 2024.
Στα φετινά, το GP Ρωσίας, που ακυρώθηκε λόγω της εισβολής των Ρώσων στην Ουκρανία, αναμένεται να αντικατασταθεί είτε από έναν ακόμα αγώνα στη Σιγκαπούρη, είτε από το Κατάρ, που δεν ήθελε να διοργανώσει GP φέτος λόγω του Μουντιάλ.
Πηγή: Car & Driver

















