Επιλογή Σελίδας

Του Κώστα Παστρίμα

Ο Αγώνας Σπριντ του GP Ινδονησίας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP είχε για μεγάλο πρωταγωνιστή τον Χόρχε Μαρτίν. Ο ασταμάτητος Ισπανός αναβάτης της Pramac Ducati πήρε την 4η νίκη του σε Σπριντ στη σειρά και εκτός από το χρυσό μετάλλιο πήρε και την πρωτοπορία στη βαθμολογία του Πρωταθλήματος Αναβατών από τον Πέκο Μπανάια, που έμεινε στην 8η θέση. Ηρωικό αγώνα έκαναν οι δύο αναβάτες της VR46 Ducati, οι οποίοι τρέχουν τραυματίες, αλλά κατάφεραν να τερματίσουν ο -poleman- Λούκα Μαρίνι στη 2η θέση και ο Μάρκο Μπετζέκι στην 3η.

Η εκκίνηση και ο πρώτος γύρος έχουν μεγάλη σημασία σε έναν αγώνα Σπριντ και ο Μάβερικ Βινιάλες έκανε το καλύτερο που μπορούσε, περνώντας τον Λούκα Μαρίνι για να πάρει την πρωτοπορία. Ο Αλέιξ Εσπαργκαρό αντίθετα έχασε πολλές θέσεις, ενώ ο Φάμπιο Κουαρταραρό ανέβηκε στην 3η θέση, την οποία έχασε λίγο αργότερα, έπειτα από μάχη, από τον Χόρχε Μαρτίν. Ο Μπανάια δεν έκανε σημαντική πρόοδο και είχε μείνει στη 12η θέση.

Οι δύσκολοι πρώτοι γύροι είχαν τα θύματά τους. Ο Μαρκ Μάρκεθ, που έκανε πολύ καλό ξεκίνημα, είχε πτώση ενώ βρισκόταν στην 5η θέση. Ένα γύρο αργότερα, ο Αλέιξ Εσπαργκαρό προσπαθούσε απεγνωσμένα να κερδίσει θέσεις αλλά έκανε ένα λάθος στην προσπάθεια να περάσει τον Μπραντ Μπίντερ και έπεσε, παρασέρνοντας στην πτώση του τον Νοτιοαφρικανό της ΚΤΜ.

Ο Βινιάλες με το που βρέθηκε στην πρωτοπορία του αγώνα άρχισε αμέσως να ανοίγει τη διαφορά από τον Μαρίνι, ο οποίος έκανε ό,τι μπορούσε για να τον ακολουθήσει, αλλά είχε να ανησυχεί για την απειλή του Μαρτίν πίσω του. Ο τρομερός Ισπανός της Pramac γρήγορα τον πέρασε, για να ανέβει στη 2η θέση και να ξεκινήσει την καταδίωξη του Βινιάλες.

Πιο πίσω, ο Κουαρταραρό έχασε και την 4η θέση από τον Μάρκο Μπετζέκι, με τον Φάμπιο ντι Τζιαναντόνιο να ακολουθεί στην 6η θέση, μπροστά από το δίδυμο της εργοστασιακής Ducati, με τον Μπαστιανίνι στην 7η θέση και τον Μπανάια στην 8η.

Ο Χόρχε Μαρτίν σταδιακά μείωνε τη διαφορά από τον Βινιάλες και πλησίαζε τον πρωτοπόρο, ενώ έφερνε μαζί του και τους Μαρίνι και Μπετζέκι. Ο Μαρτίν έφτασε τον Ισπανό της Aprilia και τον πέρασε εύκολα, για να πάρει αυτός πλέον την πρώτη θέση στον αγώνα. Τα άσχημα νέα για τον Βινιάλες ήταν ότι λίγο αργότερα τον πέρασαν και οι δύο VR46 Ducati, πρώτα ο Μαρίνι και λίγο αργότερα ο Μπετζέκι. Αξίζει να σημειωθεί ότι και οι δύο Ιταλοί έτρεχαν με σπασμένες κλείδες και ιδιαίτερα ο Μπετζέκι βγήκε από το χειρουργείο μόλις πριν από λίγες ημέρες.

Όσο συνέβαιναν αυτά, ο Μπανάια δεν μπορούσε να περάσει τον Μπαστιανίνι και παρέμενε στην 8η θέση και έβλεπε την πρωτοπορία στη βαθμολογία του πρωταθλήματος να χάνεται, αφού ο Μαρτίν τον περνούσε πλέον στη βαθμολογία. Ο Μαρίνι έκανε μια προσπάθεια να πλησιάσει τον Μαρτίν στο τέλος αλλά ο Ισπανός της Pramac πήρε τελικά με άνεση τη νίκη στο Σπριντ και τους 12 βαθμούς. Ο Μαρίνι πήρε τη 2η θέση και ο Μπετζέκι την 3η, αφήνοντας τον Βινιάλες στην 4η. Ακολούθησαν οι Κουαρταραρό, Ντι Τζιαναντόνιο, Μπαστιανίνι, Μπανάια και Μίλερ.

Η ανατροπή έγινε στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, με τον Χόρχε Μαρτίν να είναι πλέον ο πρωτοπόρος. Πολλά θα κριθούν στον αγώνα της Κυριακής, που θα ξεκινήσει στις 10:00 το πρωί της Κυριακής (ώρα Ελλάδας).

2023 INDONESIAN MOTOGP, MANDALIKA – SPRINT RACE RESULTS
POS RIDER NAT TEAM TIME/DIFF
1 Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP23) 19m 49.711s
2 Luca Marini ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +1.131s
3 Marco Bezzecchi ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +2.081s
4 Maverick Viñales SPA Aprilia Racing (RS-GP23) +2.720s
5 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +3.121s
6 Fabio Di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP22) +4.203s
7 Enea Bastianini ITA Ducati Lenovo (GP23) +4.981s
8 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP23) +5.465s
9 Jack Miller AUS Red Bull KTM (RC16) +7.852s
10 Miguel Oliveira POR RNF Aprilia (RS-GP22) +8.942s
11 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +12.034s
12 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP23) +14.015s
13 Augusto Fernandez SPA Tech3 GASGAS (RC16)* +14.823s
14 Raul Fernandez SPA RNF Aprilia (RS-GP22) +15.699s
15 Franco Morbidelli ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +23.331s
16 Joan Mir SPA Repsol Honda (RC213V) +24.894s
17 Pol Espargaro SPA Tech3 GASGAS (RC16) +27.169s
18 Alex Rins SPA LCR Honda (RC213V) +28.980s
19 Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) +43.090s
Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP23) DNF
Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) DNF

.

INDONESIAN MOTOGP: NEW WORLD CHAMPIONSHIP STANDINGS
POS RIDER NAT TEAM POINTS DIFF.
1 ^1 Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP23) 328
2 ˅1 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP23) 321 (-7)
3 = Marco Bezzecchi ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) 272 (-56)
4 = Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) 201 (-127)
5 = Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP23) 171 (-157)
6 = Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP23) 162 (-166)
7 = Maverick Viñales SPA Aprilia Racing (RS-GP23) 145 (-183)
8 = Luca Marini ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) 144 (-184)
9 = Jack Miller AUS Red Bull KTM (RC16) 126 (-202)
10 = Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) 116 (-212)
11 = Alex Marquez SPA Gresini Ducati (GP22) 108 (-220)
12 = Franco Morbidelli ITA Monster Yamaha (YZR-M1) 77 (-251)
13 = Miguel Oliveira POR RNF Aprilia (RS-GP22) 69 (-259)
14 = Augusto Fernandez SPA Tech3 GASGAS (RC16)* 67 (-261)
15 = Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) 64 (-264)
16 = Fabio di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP22) 57 (-271)
17 = Alex Rins SPA LCR Honda (RC213V) 47 (-281)
18 = Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) 45 (-283)
19 = Raul Fernandez SPA RNF Aprilia (RS-GP22) 36 (-292)
20 = Dani Pedrosa SPA Red Bull KTM (RC16) 32 (-296)
21 = Enea Bastianini ITA Ducati Lenovo (GP23) 28 (-300)
22 = Joan Mir SPA Repsol Honda (RC213V) 20 (-308)
23 = Pol Espargaro SPA Tech3 GASGAS (RC16) 12 (-316)
24 = Lorenzo Savadori ITA Aprilia Factory (RS-GP23) 9 (-319)
25 = Jonas Folger GER KTM Test Rider (RC16) 9 (-319)
26 = Stefan Bradl GER LCR Honda (RC213V) 8 (-320)
27 = Michele Pirro ITA Ducati Lenovo (GP23) 5 (-323)
28 = Danilo Petrucci ITA Ducati Lenovo (GP23) 5 (-323)
29 = Cal Crutchlow GBR Yamalube RS4GP (YZR-M1) 3 (-325)

Πηγή: Gazzetta