Επιλογή Σελίδας

Του Κώστα Παστρίμα

Ο Αγώνας Σπριντ του GP Ιαπωνίας για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP εξελίχθηκε ιδανικά για τον Χόρχε Μαρτίν της Pramac Ducati, ο οποίος οδήγησε από την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό και έφτασε στη νίκη χωρίς να απειληθεί ουσιαστικά. Ο Μπραντ Μπίντερ με την αναβαθμισμένη ΚΤΜ πήρε τη 2η θέση και ο Πέκο Μπανάια της εργοστασιακής Ducati Lenovo ήταν 3ος.

Η βροχή έμεινε μακριά από το Μοτέγκι και ο αγώνας ξεκίνησε σε στεγνή πίστα. Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Χόρχε Μαρτίν πετάχτηκε μπροστά και κράτησε την πρώτη θέση, μπροστά από το τις δύο ΚΤΜ των Μίλερ και Μπίντερ. Ο Μπανάια έμεινε στην 4η θέση ενώ ο Μαρκ Μάρκεθ πέρασε τον Μπετζέκι για την 5η θέση. Πολύ κακή εκκίνηση έκανε ο Κουαρταραρό, που έπεσε στην 18η θέση.

Με τον Μαρτίν να δείχνει ότι θέλει να φτιάξει διαφορά στην πρώτη θέση, ο Μπίντερ πέρασε τον Μίλερ για να περάσει δεύτερος και να μην του επιτρέψει να απομακρυνθεί. Πιο πίσω, ο Μπετζέκι, προφανώς επηρεασμένος από την πτώση που είχε νωρίτερα στις κατατακτήριες, έχασε άλλη μία θέση από τον Ζαρκό.

Ο Μπανάια ανασυντάχθηκε και άρχισε να κυνηγά τον Μίλερ για την 3η θέση και ταυτόχρονα να ξεφεύγει από τον Μάρκεθ. Το ίδιο έκανε και ο Μπετζέκι, ο οποίος έφτασε πίσω από τον Ζαρκό και άρχισε να διεκδικεί πίσω την 6η θέση. Οι δυο τους έφτασαν πίσω από τον Μάρκεθ και η μάχη έγινε τριπλή.

Στη μάχη της πρώτης θέσης, ό Μπίντερ προσπαθούσε με όλους τους τρόπους να μείνει κοντά στον Μαρτίν, αλλά ο Ισπανός είχε σαφώς ανώτερο ρυθμό και συνεχώς άνοιγε τη διαφορά, η οποία πέρασε το 1 δευτερόλεπτο.

Ο Μπετζέκι έκανε την πρώτη κίνηση και πέρασε τον Ζαρκό, για να προσπαθήσει να περάσει τον Μάρκεθ. Πάνω στη μάχη όμως και οι δύο άνοιξαν τη γραμμή τους σε μια στροφή και είδαν τους Ζαρκό και Αλέιξ Εσπαργκαρό να τους περνούν. Ο Εσπαργκαρό όμως λίγο αργότερα εγκατέλειψε λόγω βλάβης.

Κι ενώ ο Μαρτίν ήταν αναμφισβήτητα πρώτος και ο Μπίντερ δεύτερος, στους τελευταίους γύρους δόθηκε πολύ σκληρή μάχη για την 3η θέση ανάμεσα στον Μπανάια και στον Μίλερ, με τον πρωταθλητή να επικρατεί τελικά, στην προσπάθειά του να ελαχιστοποιήσει την απώλεια βαθμών.

Στο τέλος των 12 γύρων ο Μαρτίν πήρε άνετα τη νίκη, μπροστά από τους Μπίντερ και Μπανάια. Ο Μίλερ ακολούθησε στην 4η θέση και ο Ζαρκό ήταν 5ος. Ο Μπετζέκι στον προτελευταίο γύρο «μονομάχησε» με τον Μάρκεθ για την 6η θέση, και την κατάκτησε, με τους Ντι Τζιαναντόνιο και Βινιάλες να κλείνουν τη βαθμολογούμενη 9άδα. Το αποτέλεσμα του Σπριντ έφερε ακόμα πιο κοντά στη βαθμολογία τους Μπανάια και Μαρτίν, με μόλις 8 βαθμούς να τους χωρίζουν πλέον.

Ο αγώνας της Κυριακής θα ξεκινήσει στις 9 το πρωί ώρα Ελλάδας.

2023 JAPANESE MOTOGP, MOTEGI – SPRINT RACE RESULTS
POS RIDER NAT TEAM TIME/DIFF
1 Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP23) 21m 0.734s
2 Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) +1.390s
3 Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP23) +5.279s
4 Jack Miller AUS Red Bull KTM (RC16) +6.194s
5 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP23) +6.315s
6 Marco Bezzecchi ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) +8.919s
7 Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) +9.298s
8 Fabio Di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP22) +10.189s
9 Maverick Viñales SPA Aprilia Racing (RS-GP23) +12.404s
10 Raul Fernandez SPA RNF Aprilia (RS-GP22) +15.366s
11 Pol Espargaro SPA Tech3 GASGAS (RC16) +15.473s
12 Augusto Fernandez SPA Tech3 GASGAS (RC16)* +15.592s
13 Joan Mir SPA Repsol Honda (RC213V) +17.052s
14 Miguel Oliveira POR RNF Aprilia (RS-GP22) +18.092s
15 Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) +19.333s
16 Franco Morbidelli ITA Monster Yamaha (YZR-M1) +19.645s
17 Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) +21.862s
18 Cal Crutchlow GBR Yamalube RS4GP (YZR-M1) +26.026s
19 Michele Pirro ITA Ducati Lenovo (GP23) +27.911s
20 Stefan Bradl GER LCR Honda (RC213V) +28.178s
Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP23) DNF
.
JAPANESE MOTOGP SPRINT: NEW WORLD CHAMPIONSHIP STANDINGS
POS RIDER NAT TEAM POINTS DIFF.
1 = Francesco Bagnaia ITA Ducati Lenovo (GP23) 299
2 = Jorge Martin SPA Pramac Ducati (GP23) 291 (-8)
3 = Marco Bezzecchi ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) 252 (-47)
4 = Brad Binder RSA Red Bull KTM (RC16) 201 (-98)
5 ^1 Johann Zarco FRA Pramac Ducati (GP23) 162 (-137)
6 ˅1 Aleix Espargaro SPA Aprilia Racing (RS-GP23) 160 (-139)
7 = Maverick Viñales SPA Aprilia Racing (RS-GP23) 139 (-160)
8 = Luca Marini ITA Mooney VR46 Ducati (GP22) 135 (-164)
9 = Jack Miller AUS Red Bull KTM (RC16) 115 (-184)
10 = Alex Marquez SPA Gresini Ducati (GP22) 108 (-191)
11 = Fabio Quartararo FRA Monster Yamaha (YZR-M1) 105 (-194)
12 = Franco Morbidelli ITA Monster Yamaha (YZR-M1) 77 (-222)
13 = Miguel Oliveira POR RNF Aprilia (RS-GP22) 69 (-230)
14 = Augusto Fernandez SPA Tech3 GASGAS (RC16)* 58 (-241)
15 ^1 Marc Marquez SPA Repsol Honda (RC213V) 48 (-251)
16 ˅1 Alex Rins SPA LCR Honda (RC213V) 47 (-252)
17 = Fabio di Giannantonio ITA Gresini Ducati (GP22) 45 (-254)
18 = Takaaki Nakagami JPN LCR Honda (RC213V) 40 (-259)
19 = Dani Pedrosa SPA Red Bull KTM (RC16) 32 (-267)
20 = Raul Fernandez SPA RNF Aprilia (RS-GP22) 29 (-270)
21 = Enea Bastianini ITA Ducati Lenovo (GP23) 25 (-274)
22 = Joan Mir SPA Repsol Honda (RC213V) 16 (-283)
23 = Pol Espargaro SPA Tech3 GASGAS (RC16) 11 (-288)
24 = Lorenzo Savadori ITA Aprilia Factory (RS-GP23) 9 (-290)
25 = Jonas Folger GER KTM Test Rider (RC16) 9 (-290)
26 = Stefan Bradl GER LCR Honda (RC213V) 6 (-293)
27 = Michele Pirro ITA Ducati Lenovo (GP23) 5 (-294)
28 = Danilo Petrucci ITA Ducati Lenovo (GP23) 5 (-294)

Πηγή: Gazzetta