Του Δημήτρη Μπίζα
Οι συζητήσεις για τους κανονισμούς των κινητήρων από το 2025 και μετά έχουν ήδη ξεκινήσει, με την πρώτη συνάντηση κορυφής να λαμβάνει χώρα προ δύο εβδομάδων στην Αυστρία, παρουσία και του VW Group.
Η Formula 1 έχει ξεκαθαρίσει πως στόχος της είναι να διατηρηθεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης στη μονάδα ισχύος, αλλά με ενισχυμένη την παρουσία του ηλεκτροκινητήρα.
Παρόλα αυτά, υπάρχει κι η άποψη του team principal της Red Bull, Christian Horner, ο οποίος ζητά την επιστροφή των κινητήρων που στρόφαραν στις 18 και 20.000 σ.α.λ., προς τέρψη του ήχου.
Στο πλαίσιο του Βρετανικού GP, o ίδιος εξήγησε:
«Πιστεύω πως οι κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν μέλλον, οπότε γιατί να μην φέρουμε κινητήρες που αγγίζουν υψηλές στροφές και ακούγονται τρομερά, αλλά να είναι και περιβαλλοντικά κατάλληλοι; Πιστεύω πως το βιοκαύσιμο και τα βιώσιμα καύσιμα θα επέτρεπαν κάτι τέτοιο».
Πηγή: Car & Driver















