Επιλογή Σελίδας



Της Νίκης Μπάκουλη

ιλιάδες άνθρωποι συντονίστηκαν την Παρασκευή 8/5 για να παρακολουθήσουν την πρεμιέρα της K-League 1, που αν δεν ξέρεις -και είναι λογικό- πρόκειται για την ελίτ των κορεατικών ποδοσφαιρικών λιγκών. Ο λόγος της ανταπόκρισης κοινού είχε να κάνει -ξεκάθαρα- με το στερητικό σύνδρομο που ‘χουν οι απανταχού φαν του σπορ, δεδομένων των διακοπών λόγω Covid-19. Επίσης, άλλες λίγκες ερευνούσαν το πώς ‘τσουλάει’ η ιστορία, σε κεκλεισμένων των θυρών παιχνίδια και βάσει πρωτόκολλον που ‘χουν δημιουργηθεί, ώστε να διασφαλιστεί η υγεία των μετεχόντων -ώστε να προχωρήσουν σε σχετικές αντιγραφές ή/και βελτιώσεις. Tο πρώτο παιχνίδι που έτυχε livestreaming μετάδοσης στο YouTube, αφορούσε -και- δυο ανθρώπους που ‘χουμε δει και στην Ελλάδα. Το ενδιαφέρον συνεχίστηκε και τις ημέρες που ακολούθησαν -είπαμε το γιατί.

Αν κατέστη κάτι σαφές ήταν πως χωρίς κόσμο στις εξέδρες μαζεύτηκαν πολλά τα στερητικά ‘άλφα’ σε αυτό που συνέβη μεταξύ της Jeonbuk Hyundai Motors και της Suwon Samsung. Όπως συμβαίνει συνήθως, σε αυτές τις περιπτώσεις τα ‘κεφάλια’ άρχισαν να ερευνούν το πώς μπορεί να τακτοποιηθεί τουλάχιστον η μοναξιά των παικτών, που αγωνίζονται σε άδεια γήπεδα. Κάποιοι κάλυψαν τα κενά με τεράστια μπάνερ των ομάδων, με φωτογραφίες φαν που φορούσαν μάσκες, ενώ μια έβαλε λαχανικά!

Όπως κοιτούσαν οι καθ’ ύλην αρμόδιοι τι άλλο θα μπορούσαν να κάνουν, εντόπισαν τη λύση που έδωσε στο πρόβλημα η Ταϊβάν, τοποθετώντας πλαστικές κούκλες και χάρτινες εκδόσεις ανθρώπων στις εξέδρες, για να πιάσουν δυο τρυγόνια με ένα σμπάρο: βλέπεις οι ‘φαν’ φορούσαν φανέλες που έφεραν το σώμα του κύριου χορηγού της μπασκετικής λίγκας.

Η μεταφορά της ιδέας στην Κορέα έγινε το Σάββατο 17/5, όταν η FC Seoul -που ανήκει GS Group, κολοσσό στο εμπόριο, τις εισαγωγές και τις εξαγωγές χάλυβα, άνθρακα, βιομάζας, πετρελαίου, χημικών και βιομηχανικών προϊόντων, με την αξία του να ‘χει εκτιμηθεί στα 48.638.006.160 ευρώ- συνάντησε την Gwangju FC -που ανήκει στην πόλη (Gwangju), η οποία είναι η έκτη μεγαλύτερη της χώρας. Για την ιστορία, οι γηπεδούχοι νίκησαν 1-0. Στο θέμα μας, πριν δοθεί η σέντρα του πρώτου εντός έδρας αγώνα της FC Seoul για φέτος, τοποθετήθηκαν 20 πλαστικές κούκλες, στο σημείο όπου συνήθως κάθονται οι -ας πούμε- οργανωμένοι οπαδοί του συλλόγου. Τίμησαν το social distancing, φορούσαν μάσκες και μπλούζες με το σήμα της ομάδας.

Αφότου οι φαν άρχισαν να σχολιάζουν στα social media πως τα μανεκέν θύμιζαν sex dolls συγκεκριμένης εταιρίας, προκλήθηκε ένας κάποιος πανικός. Η ομάδα ενημέρωσε πως τις είχε δωρίσει η Dalkom, της οποίας ο CEO είναι φαν της FC Seoul.

Η Dalcom είναι εταιρία που παράγει πλαστικές κούκλες, για βιτρίνες και για άλλες χρήσεις. Ναι, και για σεξουαλική -όπως αναφέρει το site της, που τις τελευταίες ημέρες δεν λειτουργεί. Σύμφωνα με την ομάδα, οι κούκλες που μπήκαν στο στάδιο δεν ήταν sex dolls, όπως διαβεβαίωσε και η Dalkom. Επίσης, ήταν μεταχειρισμένες -είχαν παραχωρηθεί νωρίτερα, σε άλλη εταιρία πριν καταλήξουν στο Seoul World Cup Stadium. Παρ’ όλα αυτά, οι διοικούντες ζήτησαν συγγνώμη και δήλωσαν μετάνοια.

Η λίγκα θύμισε πως βάσει του καταστατικού απαγορεύονται ανάρμοστες και σεξουαλικές διαφημίσεις στα γήπεδα και είναι έτοιμη να επιβάλει μεγάλο πρόστιμο (3.700 ευρώ ή αφαίρεση πέντε βαθμών), εφόσον η FC Seoul κριθεί ένοχη στην έρευνα που έχει διαταχθεί.

Πηγή: Contra