Του Δημήτρη Μπίζα
Στο Red Bull Ring, ορισμένες ομάδες (συγκεκριμένα οι μισές) έφεραν νέα μέρη με στόχο τη βελτίωση των επιδόσεών τους, καθώς κοντεύουμε πια στα μισά του πρωταθλήματος.
Ξεχωρίζουν δύο ομάδες σε αυτή τη διαδικασία: η Ferrari και η McLaren.
Στην περίπτωση των Ιταλών, έγινε αρκετός λόγος για τις αναβαθμίσεις τους, με τον ανταγωνισμό μάλιστα να εγείρει και ερωτήματα για τη νομιμότητα ορισμένων πράξεών τους, αλλά το σημαντικό για αυτούς είναι πως έχουν έρθει με νέο πάτωμα και νέα εμπρός πτέρυγα, για να κάνουν πιο σταθερό το μονοθέσιό τους.
Σε ό,τι αφορά τη McLaren, μόνο ο Lando Norris θα έχει τα νέα εξαρτήματα, που εντοπίζεται στα sidepods και το πίσω μέρος της MCL60.
Αναλυτικά:
- Red Bull: Πίσω ανάρτηση
- Ferrari: Εμπρός πτέρυγα, σώμα πατώματος
- Mercedes: —
- Alpine: —
- McLaren: Εισαγωγή sidepod, halo, σώμα πατώματος, κάλυμμα κινητήρα, ανοίγματα για ψύξη
- Alfa Romeo: —
- Aston Martin: —
- Haas: —
- AlphaTauri: Πίσω πτέρυγα, beam wing, ανοίγματα για ψύξη
- Williams: Πτερύγια στο εμπρός μέρος του πατώματος
Πηγή: Car & Driver















