Του Δημήτρη Μπίζα
Η Alfa Romeo F1 έχει δύο βασικούς χορηγούς για τη φετινή σεζόν, την στοιχηματική Stake, και την πλατφόρμα streaming KICK.
Η πρώτη αντικαθίσταται από τη δεύτερη όταν ένα GP γίνεται σε χώρα που απαγορεύει τη διαφήμιση στοιχηματικών εταιρειών, και αυτό θα συμβεί το προσεχές τριήμερο στο Βέλγιο
Με αφορμή αυτή την… αναγκαστική αλλαγή, Alfa Romeo και KICK συνεργάστηκαν για ένα νέο livery, που φέρει έντονα το πράσινο χρώμα της πλατφόρμας στις αεοροτομές, στα sidepods και στις ζάντες της C43.
Ο Alessandro Alunni Bravi, εκπρόσωπος της ομάδας, δήλωσε σχετικά:
«Η KICK θέλει να ταράξει τα νερά τον τομέα της από την αρχή και το livery που δημιούργησαν για εμάς για το Spa ταιριάζει σε αυτήν τη φιλοσοφία: είναι διαφορετικό, είναι εντυπωσιακό, είναι κάτι σχεδιασμένο για να είναι διαφορετικό και να προκαλεί το ενδιαφέρον. Η εστίασή τους στους δημιουργούς που ανεβάζουν περιεχόμενο εκεί δεν διαφέρει από το πώς λειτουργούμε ως ομάδα: η δύναμή μας και η ισχύς της πλατφόρμας είναι τόσο μεγάλη όσο εκείνων που συνεισφέρουν σε αυτό – στην περίπτωσή μας, τα μέλη της ομάδας μας στην πίστα και στο εργοστάσιο. Η KICK έχει επαναπροσδιορίσει το streaming και φέρνει την καινοτομία της και στην ομάδα Esports μας, με ένα φιλόδοξο πρόγραμμα για το φετινό Πρωτάθλημα F1 Esports Pro: είμαστε στην ευχάριστη θέση να γιορτάσουμε τις προσπάθειές τους με ένα εξίσου έντονο livery για αυτό το Σαββατοκύριακο».
Πηγή: Car & Driver