Η La Liga ετοιμάζεται να ξεκινήσει μια μικρή επανάσταση στην αρένα των μέσων ενημέρωσης, καθώς ο ραδιοτηλεοπτικός σταθμός GOL θα μεταδώσει ένα παιχνίδι στο TikTok, για πρώτη φορά.
Ο αγώνας της Παρασκευής 15 Απριλίου μεταξύ της Ρεάλ Σοσιεδάδ και της Ρεάλ Μπέτις θα μεταδοθεί στην Ισπανία δωρεάν μέσω του επίσημου προφίλ του τηλεοπτικού φορέα στο TikTok (@goltelevision).
Αυτή η πρωτοβουλία κατέστη δυνατή χάρη σε μια συμφωνία μεταξύ των MEDIAPRO, LaLiga και TikTok, η οποία προβάλλει τη δέσμευση για καινοτομία και την προσαρμογή του περιεχομένου σε νέες μορφές ψηφιακής κατανάλωσης.
Η MEDIAPRO θα παράγει τον πρώτο αγώνα ποδοσφαίρου στην Ισπανία σε κάθετη μορφή και η LaLiga Santander γίνεται το πρώτο μεγάλο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα που προσφέρει έναν αγώνα σε αυτή τη μορφή, μέσω της πλατφόρμας βίντεο.
Η MEDIAPRO θα αναπτύξει μια ειδική συσκευή στο Royal Arena του Σαν Σεμπαστιάν που θα έχει μια κινητή μονάδα 4K και περισσότερους από 30 επαγγελματίες που εργάζονται για μια αποκλειστική παραγωγή του αγώνα σε κάθετη μορφή, μια εγγενής εμπειρία για το TikTok που θα περιλαμβάνει την προσαρμογή όλων των γραφικών και μια προσαρμογή εκπομπής σχεδιασμένη για κινητές συσκευές και νέο κοινό.
Η μετάδοση στο TikTok για την ισπανική επικράτεια θα ξεκινήσει στις 20:30 με το ζέσταμα και των δύο ομάδων και το preview του αγώνα, που θα προσφέρει όλες τις λεπτομέρειες ενός αγώνα μεταξύ δύο ιστορικών συλλόγων της La Liga που αγωνίζονται για την είσοδο στην Ευρώπη.
Οι οπαδοί θα έχουν την ευκαιρία να αλληλοεπιδράσουν με τους Νάτσο Ερνάεθ και Κάρλα Γκαμπιάν ή να συμμετάσχουν στη ζωντανή μετάδοση συνομιλίας, καθώς και να απολαύσουν ένα από τα καλύτερα παιχνίδια της Liga Santander, απολαμβάνοντας μια διαφορετική εμπειρία χάρη στη διαδραστικότητα και τη λειτουργικότητα που προσφέρει το TikTok.
Ως συνήθως, ο αγώνας μεταξύ της Ρεάλ Σοσιεδάδ και της Ρεάλ Μπέτις μπορεί επίσης να παρακολουθηθεί στο GOL μέσω της τηλεόρασης, καθώς και στις διάφορες εταιρείες επί πληρωμή (Movistar, Vodafone, Orange και Telecable).
Για τον Ινιάσιο Αρόλα, διευθυντή μάρκετινγκ της MEDIAPRO, «αυτή η πρωτοβουλία με την TikTok και τη LaLiga ενισχύει τη δέσμευση της MEDIAPRO να δημιουργεί περιεχόμενο προσαρμοσμένο στο νέο ψηφιακό οικοσύστημα, προσφέροντας στους Ισπανούς οπαδούς καινοτόμες εμπειρίες και νέους τρόπους συμμετοχής και αλληλεπίδρασης».
Από την πλευρά του, ο Αλφρέντο Μπερμέχο, διευθυντής Ψηφιακής Στρατηγικής στη Λίγκα, τόνισε ότι «αυτό είναι ένα ακόμη βήμα για τη LaLiga στην εύρεση νέου κοινού και την παροχή ποδοσφαίρου σε όλους τους θεατές. Αυτή η συμφωνία με την TikTok επιβεβαιώνει το έργο που επιτελούν οι LaLiga και MEDIAPRO τις τελευταίες σεζόν, για να συνεχίσουν να δημιουργούν αξία και να καινοτομούν στη μετάδοση αγώνων».
«Είμαστε βαθιά ευγνώμονες που η MEDIAPRO και η LaLiga επέλεξαν το TikTok για να ξεκινήσει αυτή την πρωτοποριακή πρωτοβουλία στην Ισπανία. Το TikTok είναι το μέρος όπου βρίσκονται και συνδέονται οι φίλοι του ποδοσφαίρου και είμαστε περήφανοι που βλέπουμε πώς μεγάλες αθλητικές μάρκες εμπνέουν την κοινότητα μέσω της καινοτομίας», δήλωσε η Σοράγια Καστεγιάνος, επικεφαλής Περιεχομένου, Κοινότητας και Ενώσεων στο TikTok Ισπανίας.
Πηγή: Ναυτεμπορική