Του Δημήτρη Μπίζα
Η πίστα του Σπα πέρασε τις μεγαλύτερες αλλαγές στην σύγχρονη ιστορία της, μετά από ένα έργο αξίας 80 εκ. ευρώ που προσέθεσε αμμοπαγίδες σε αρκετές στροφές, μεταξύ αυτών και την Eau Rouge, που άλλαξε και κάπως μορφή, αποκτώντας περισσότερη καμπυλότητα στην έξοδό της, μην επιτρέποντας -πιθανώς- στους οδηγούς να ακολουθούν την ίδια επιθετική γραμμή.
Ο επικεφαλής της Dromo Circuit, Jarno Zaffelli, καθησύχασε επ’ αυτού, τονίζοντας πως οι αλλαγές έφεραν και νέο ασφαλτοτάπητα, που θα αυξήσει τις ταχύτητες με τις οποίες μπορούν να περνούν τις στροφές οι οδηγοί στο επερχόμενο Βελγικό GP:
«Θα είναι μία στροφή που θα την περνάνε με τέρμα γκάζι και που θα προσφέρει ευκαιρίες. Τα μονοθέσια θα νιώθουν τη διαφορά ανάμεσα στη νέα και την παλιά άσφαλτο. Αν δούμε τι έκαναν τα GT στον 24ωρο αγώνα εδώ, η pole ήταν κατά 1,7 δλ. ταχύτερη σε σχέση με το 2021. Ξέρουμε πως τα φετινά μονοθέσια της F1 είναι πιο αργά από αυτά του 2021, οπότε δεν θα υπάρχει μεγάλη διαφορά εδώ».
Δείτε τον Max Verstappen να κάνει έναν γύρο στην πίστα μετά τις αλλαγές.
https://youtu.be/W5j6mEHqoHI
Πηγή: Car & Driver
















