Του Γιάννη Μάριου Παπαδόπουλου
«Οι δασμοί από την Ευρώπη προς την Ασία και αντίστροφα, οι οποίοι παλαιότερα ήταν περίπου 900 δολάρια ανά εμπορευματοκιβώτιο, τώρα ανέρχονται σε περίπου 20.000 δολάρια».
Ο Paul Fowler, αντιπρόεδρος του τμήματος logistics μηχανοκίνητου αθλητισμού της DHL, έδωσε αυτή την εύγλωττη εκτίμηση όταν εξήγησε ότι ο γερμανικός κολοσσός που ειδικεύεται στις διεθνείς υπηρεσίες μεταφοράς εμπορευμάτων και logistics παρενέβη για να μην τεθεί σε κίνδυνο η ομαλή διεξαγωγή του Σαββατοκύριακου στην Αυστραλία. Κι αυτό καθώς ορισμένα εμπορευματοκιβώτια με υλικά που χρειάζονταν για το στήσιμο των pits και είχαν αποσταλεί μέσω θαλάσσης σαράντα ημέρες νωρίτερα είχαν σταματήσει στη Σιγκαπούρη.
Μπροστά σε αυτούς τους αριθμούς, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι ομάδες ζητούν από τη FIA και τη Liberty Media μια απαλλαγή από το ανώτατο όριο δαπανών, το οποίο, ας θυμηθούμε, ανέρχεται στα 140 εκατομμύρια δολάρια το 2022.
Σύμφωνα με τον Γερμανό δημοσιογράφο Michael Schmidt, επτά ομάδες ζήτησαν επτά εκατομμύρια δολάρια επιπλέον, αίτημα στο οποίο αντιτάχθηκαν οι Haas, Alfa Romeo και Alpine. Έτσι, δεν υπάρχει διχασμός μεταξύ των κορυφαίων ομάδων Ferrari, Red Bull και Mercedes όσον αφορά το αίτημα για αύξηση του ανώτατου ορίου κόστους για τη φετινή σεζόν.
Πηγή: Car & Driver

















