Ένα από τα θέματα που συζητήθηκαν κατά τη χθεσινή σύνοδο της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής ήταν αυτό των eSports, της επίσημης αγωνιστικής μορφής του να παίζει κανείς ηλεκτρονικά παιχνίδια. Αυτό που προκύπτει από όσα ακούστηκαν είναι πως οι αθάνατοι» της ΔΟΕ μόνο αρνητικοί δεν είναι στην είσοδο αυτού του φαινομένου στους Ολυμπιακούς Αγώνες.
Όπως προέκυψε μετά το τέλος των εργασιών της Συνόδου, η ΔΟΕ εκτιμά πως τα e-Sports παρουσιάζουν έντονη ανάπτυξη, ιδιαίτερα στις νεαρές ηλικίες, και μπορούν να αποτελέσουν μια πλατφόρμα για την εμπλοκή των νέων στο Ολυμπιακό κίνημα. Επιπροσθέτως, η Επιτροπή θεωρεί πως τα eSports μπορούν εύκολα να θεωρηθούν ως αθλητικές δραστηριότητες, ενώ οι συμμετέχοντες μοιάζουν αρκετά με τους κανονικούς αθλητές αφού προετοιμάζονται και εκπαιδεύονται με την ίδια ένταση.
Ένας από τους λόγους που η ΔΟΕ έχει στέψει προς τα εκεί την προσοχή της είναι η τεράστια ανάπτυξη που παρουσιάζουν τα eSports. Για το 2016 ο παγκόσμιος τζίρος υπολογίζεται στα 450 εκατ. ευρώ, ενώ οι άνθρωποι που ασχολήθηκαν ήταν περίπου 320 εκατομμύρια. Στη ΔΟΕ δε θα έλεγαν όχι σε ένα κομμάτι αυτής της μεγάλης -και συνεχώς αυξανόμενης- οικονομικής πίτας, αλλά ούτε και σε όλο αυτό το κοινό που κατά βάση αποτελείται από τις γενιές του μέλλοντος.
Μάλιστα τα μέλη της ΔΟΕ, προχώρησαν ακόμη ένα βήμα, εκφράζοντας την άποψη, πως για να αναγνωρισθούν από τη ΔΟΕ ως άθλημα, το περιεχόμενο των e-Sports δεν πρέπει να παραβιάζει τις αξίες των Ολυμπιακών Αγώνων. Μια περαιτέρω απαίτηση για αναγνώριση από τη ΔΟΕ πρέπει να είναι η ύπαρξη ενός οργανισμού που να εγγυάται τη συμμόρφωση με τους κανόνες και κανονισμούς του Ολυμπιακού Κινήματος, όπως αυτοί σχετικά με το ντόπινγκ, τον στοιχηματισμό και τη χειραγώγηση.