Επιλογή Σελίδας



Της Νίκης Μπάκουλη

Το επίσημο site της Formula 1 ενημερώνει πως για να βρεις χρονιά, στην οποία έχει μπει η Ferrari με χειρότερο τρόπο από ό,τι φέτος, πρέπει να πας στο 2009, όταν δεν είχε πόντο, έπειτα από τρεις αγώνες. Αυτήν την φορά έχει 19 μετά τους δυο πρώτους -δηλαδή, την πρεμιέρα αφού στο δεύτερο αγώνα ο ένας (Λεκλέρ) έπεσε πάνω στον άλλον (Φέτελ) και τελικά αποχώρησαν αμφότεροι. Είναι όμως, πέμπτη στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Το χειρότερο είναι πως είχε προειδοποιήσει πως θα χρειαστεί πολλές αλλαγές για να γίνει ανταγωνιστική, πριν την εκκίνηση. Έχε υπ’ όψιν σου πως στους πέντε μήνες που δεν υπήρχε δραστηριότητα -αρχής γενομένης από τα τεστ της pre-season όπως είχε οριστεί πριν το lockdown- δεν έκανε κάποια αλλαγή στο αυτοκίνητο, με την ομάδα να ενημερώνει πως στην Hungaroring τα αυτοκίνητα θα είναι πολύ διαφορετικά.

Oι πρώτες ελεύθερες δοκιμές στην Ουγγαρία, έγιναν υπό καταρρακτώδη βροχή. Ο Λιούις Χάμιλτον ήταν ο καλύτερος και όπως πιθανόν να μάντεψες, ο Βάλτερι Μπότας ήταν ο δεύτερος καλύτερος. Ακολούθησαν οι δυο Racing Point (Πέρεθ, Στρολ), ο Ρικάρντο (Renault) και μετά ήταν οι Ferrari (Φέτελ και Λεκλέρ). Ναι, δεν άλλαξαν και πολλά.

Αυτό που άλλαξε ήταν η τακτική των Ιταλών να μη σχολιάζουν όσα κυκλοφορούν και θέλουν την αντικατάσταση του Ματία Μπινότο, ως αρχηγού της ομάδας. Άφησαν να διαρρεύσει πως δεν θα προχωρήσουν σε αλλαγή, αλλά σε στήριξη “γιατί δεν θέλουν να γίνουν σαν τις ποδοσφαιρικές ομάδες, που απολύουν τον προπονητή, ως αποδιοπομπαίο τράγο για τα ‘φτωχά’ αποτελέσματα”. Ξεκαθάρισαν και ότι δεν έχει γίνει κάποια επανάσταση (ή πραξικόπημα) στα εντός της ομάδας, αφού όλοι έχουν επικεντρωθεί στις βελτιώσεις που χρειάζονται τα μονοθέσια. Η Hungaroring δεν έχει μεγάλες ευθείες, με τον Μπινότο να έχει ειδοποιήσει πως περιμένει να δει τα αποτελέσματα των νέων βελτιωμένων πακέτων.

Την ίδια ώρα, βέβαια εξακολουθεί να ακούγεται το όνομα Antonello Coletta, αφεντικού του τμήματος Sporting Activity της εταιρίας, ως αντικαταστάτη του Μπινότο, o oποίος υπήρξε αρχιμηχανικός του Μίκαελ Σουμάχερ και εργάζεται για τη Scuderia για πάρα πολλά χρόνια. Σύμφωνα με την Corriere della Sera “τα αφεντικά (Τζον Έκλαν, Λουις Καμιλιέρι) είναι προετοιμασμένοι για όλα και ως φαβορί έχουν τον Κολέτα” που ωστόσο, δεν ‘καίγεται’ να αναλάβει την ομάδα. Προτιμά να μετάσχει στο ‘χτίσιμο’ του project που θα δώσει την πρώτη θέση στη Ferrari.

Ο Καμιλέρι είναι αυτός που έως τώρα στηρίζει τον Μπινότο και εξακολουθεί λέει, να πιστεύει πως ο αρχηγός θα κάνει σωστά τη δουλειά του -και για αυτό δεν σκέφτεται να κάνει κάτι, τουλάχιστον έως το τέλος της σεζόν. Το τελευταίο το επιβεβαίωσαν περισσότεροι από ένας δημοσιογράφοι.

Πηγή: Contra