Επιλογή Σελίδας

Του Δημήτρη Μπίζα

Στην υβριδική εποχή, και με την προσπάθεια μείωσης των εξόδων πιο έντονη από ποτέ, η αξιοπιστία κρίνεται υψίστης σημασίας, καθώς έτσι αποφεύγονται ποινές και έτσι χαμένες ευκαιρίες για βαθμούς και καλά αποτελέσματα.

Κάθε ομάδα έχει στη διάθεσή τρεις ΜΕΚ, τρία τούρμπο, τρεις MGU-H, τρεις MGU-K, τρία συστήματα ανάκτησης ενέργειας, τρία πάνελ ηλεκτρονικών και οχτώ εξατμίσεις.

Όποιος ξεπερνά αυτό το όριο σε κάθε ένα από τα άνωθι εξαρτήματα, δέχεται ποινή 10 ή 5 θέσεων στο grid, ανάλογα αν ξεπερνά το όριο για πρώτη φορά ή όχι.

Μέσα στο 2022, οι δύο οδηγοί της Mercedes, George Russell και Lewis Hamilton, ξεπέρασαν το όριο σε όλα τα μέρη μόλις μία φορά, με τον Hamilton να μένει ακριβώς στο όριο στα πάνελ ηλεκτρονικών.

Στον αντίποδα, οι ομάδες με κινητήρα Ferrari και Renault αποδείχθηκαν να έχουν τα περισσότερα ζητήματα αξιοπιστίας, με τον Bottas ειδικά να αλλάζει 6 φορές ΜΕΚ, επτά τούρμπο και επτά MGU-H.

Αναλυτικά:

Οδηγός ICE (3) TC (3) MGU-H (3) MGU-K (3) ES (2) CE (2) EX (8)
Russell 4 4 4 4 3 3 4
Hamilton 4 4 4 4 2 2 4
Verstappen 5 4 4 4 3 3 7
Perez 5 3 3 3 2 2 7
Leclerc 6 6 5 5 3 4 9
Sainz 6 5 5 6 3 4 8
Ricciardo 3 3 3 3 2 2 3
Norris 4 4 4 3 3 3 5
Alonso 6 5 5 4 4 4 6
Ocon 6 4 4 4 4 4 7
Gasly 4 4 4 4 3 3 7
Tsunoda 6 6 6 6 3 3 7
Stroll 3 3 3 3 2 2 3
Vettel 3 3 3 3 2 2 3
Albon 3 3 3 3 2 2 3
Latifi 3 3 3 3 2 2 3
Bottas 6 7 7 4 2 3 8
Zhou 5 4 4 3 2 3 8
Magnussen 6 5 5 4 2 2 8
Schumacher 5 4 4 4 2 3 8
Πηγή: Car & Driver

Pin It on Pinterest

Shares
Share This