Επιλογή Σελίδας


Του Γιάννη Μάριου Παπαδόπουλου

Πάει κι αυτό… Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1 για το 2022 ανήκει στο παρελθόν, με την τελευταία πράξη της σεζόν να μας προσφέρει πολλές κι ιδιαίτερες συγκινήσεις. Όχι αγωνιστικές, μα από τις άλλες, τις ανθρώπινες. Αυτές που σε κάνουν να ανατριχιάζεις και να βλέπεις από διαφορετική σκοπιά το κορυφαίο μηχανοκίνητο σπορ.

Δεν χωρά αμφιβολία πως η κορυφαία στιγμή όλου του τριημέρου ήταν η αποχώρηση του Sebastian Vettel από την ενεργό δράση. Ο τετράκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής έριξε την αυλαία της λαμπερής καριέρας του με έναν τρόπο αντάξιο του ονόματος και της οδηγικής ικανότητάς του. Με έναν τερματισμό στους βαθμούς, μολονότι κατά γενική ομολογία για τη φετινή Aston Martin κάθε άλλο παρά αυτονόητο ήταν το πλασάρισμα στη δεκάδα.

Η συγκίνηση του Vettel ήταν έκδηλη, όπως και του πάντοκ συνολικά, καθώς δεν υπήρξε ούτε ένας άνθρωπος ο οποίος να μην είπε μια καλή κουβέντα για τον Γερμανό. Και φυσικά με τα «ντόνατς» στο τέλος του αγώνα και την αποθέωση από 160.000 θεατές στις εξέδρες, ο Vettel έκλεισε την αυλαία με έναν τρόπο που κάθε αθλητής ονειρεύεται.

Δεν ήταν, όμως, μόνον ο Γερμανός. Ήταν και ο «Dani Ric», όπως τον αποκάλεσε στο τέλος του αγώνα ο Lando Norris. Ο Daniel Ricciardo αποχαιρέτησε τη McLaren με βαθμούς, στέλνοντας ξεκάθαρα το μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση ότι όχι μόνο «δεν ξόφλησε», αλλά μετά τη διακοπή του 2023 θα είναι πανέτοιμος να επιστρέψει δυναμικά.

Αν μείνει εκτός ολόκληρη την επόμενη σεζόν, διότι έχω την αίσθηση πως στη Red Bull μόνον ως «χρυσύ εφεδρία» δεν θα τον αντιμετωπίσουν. Θαρρώ πως ο Ricciardo θα είναι καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν «παρών» για το ενδεχόμενο που η –συνηθισμένη σε αλλαγές μεσούσης της περιόδου- Red Bull αποφασίσει να του δώσει την ευκαιρία του.

Διότι, εδώ που τα λέμε, η εμφάνιση του Sergio Perez στο Άμπου Ντάμπι μάλλον προβλημάτισε, παρά γέμισε αισιοδοξία την ομάδα του. Έχοντας καλύτερο μονοθέσιο, κατάφερε να χάσει τη δεύτερη θέση σε αγώνα και βαθμολογία, δείχνοντας ότι στην πιεστική κατάσταση που βίωσε στην Γιας Μαρίνα δεν μπόρεσε να αντεπεξέλθει.

Σε γενικές γραμμές έρχεται ένα 2023 ιδιαίτερα ενδιαφέρον, όπως τουλάχιστον φάνηκε από τους τελευταίους αγώνες της σεζόν που μόλις ολοκληρώθηκε. Κι επειδή η επόμενη σεζόν ξεκινά πολύ νωρίς, μόλις στις 3 Μαρτίου, ο χρόνο που μας χωρίζει από το πρώτο ραντεβού στο Μπαχρέιν, θα κυλήσει σαν… νεράκι!

Πηγή: Car & Driver

Pin It on Pinterest

Shares
Share This