Επιλογή Σελίδας


Του Γιάννη Μάριου Παπαδόπουλου

Ο Max Verstappen έφυγε από το Μαϊάμι με 26 βαθμούς, ένα ακόμη “γεμάτο” σκορ μετά από αυτό που πέτυχε στην Ίμολα, όπου συγκέντρωσε 34 βαθμούς. Η συγκομιδή των 60 βαθμών στους τελευταίους αγώνες έδωσε ώθηση στην κατάταξη των οδηγών στον Ολλανδό, μετά το καταστροφικό σερί δύο εγκαταλείψεων σε τρεις αγώνες στην αρχή της σεζόν.

Ο Charles Leclerc βρίσκεται πλέον «μόλις» 19 βαθμούς μπροστά. Η Red Bull προχώρησε σε μια σημαντική αλλαγή από την Ίμολα, όπου η RB18 ξεκίνησε τη… δίαιτα, χάνοντας αρκετά κιλά, προκειμένου να φτάσει το πολυπόθητο ελάχιστο βάρος των μονοθεσίων που προβλέπουν οι κανονισμοί του 2022.

Η Ferrari δεν έχει παρουσιάσει ακόμη ιδιαίτερες αναβαθμίσεις στην F175, αλλά ένα πρώτο ουσιαστικό πακέτο θα παρουσιαστεί στη Βαρκελώνη στον επόμενο γύρο του Πρωταθλήματος, ως «απάντηση» στη βελτίωση των επιδόσεων της Red Bull, η οποία κατάφερε να ανατρέψει ένα Σαββατοκύριακο που μέχρι τώρα ήταν επιτυχημένο για τη Ferrari.

Η Red Bull δεν θα μείνει άπραγη. Ενώ η χρησιμοποίηση της νέας, αναβαθμισμένης μονάδας ισχύος είναι ακόμα σε εκκρεμότητα, σύμφωνα την De Telegraaf, το μονοθέσιο του Max Verstappen στη Βαρκελώνη θα είναι από 3 έως 5 κιλά ελαφρύτερο από το μονοθέσιο που οδήγησε στη Φλόριντα. Ένα σενάριο που επιβεβαίωσε και ο ίδιος ο Helmut Marko, λέγοντας πως «θα συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε. Θα αρχίσουμε να φέρνουμε νέα εξαρτήματα που θα μας επιτρέψουν επιτέλους να φτάσουμε στο βέλτιστο βάρος μας. Μέχρι στιγμής είμαστε σχετικά πάνω από το απαιτούμενο ελάχιστο βάρος των 798 κιλών».

Πηγή: Car & Driver

Pin It on Pinterest

Shares
Share This